Malta
Fylgiar,
27 dec. 2023
Updaterad av Fylgiar
för 42 veckor sedan
Hej
Jag spontanbokade tre dagar till Malta i mitten på mars, utan någon vidare tanke. I och med att det är en chansning gällande väder, och endast några dagar, så undrar jag om Valetta är det bästa stället att bo i?
Vi gillar att utforska och promenera, historia, natur och restauranger.
Har ...
Egypten
M4sta86,
4 jan. 2023
Updaterad av M4sta86
för 1 år sedan
Hej
Tänkte höra om någon har erfarenhet av Sharm El-Sheikh de senaste åren? Hur är vädret i februari/mars rent generellt? (har googlat) Vattentemp? Hur är säkerheten, snorkling etc?
Tänkte boka All inclusive om det blir aktuellt att åka men tänkte ändå dra iväg på lite dagsutflykter. På tal ...
Updaterad av Brycecanyon
för 4 år sedan
Hej!
Vi är 2 st som ar bokat in en roadtrip mellan Miami och Los angeles under Mars ( flyger iväg i slutet av februari), Har gjort flera olika bilsemester tidigare, så är van med avstånd och att spendera tid i en bil.
Har 3 dagar bokade i Miami, för att sedan hämta upp hyrbilen och påbörja ...
Indonesien
M4sta86,
14 juli 2019
Updaterad av M4sta86
för 5 år sedan
Hej.
Någon som har erfarenhet av Indonesien i mars?
Tänker åka 3v nästa år.
Planerad rutt:
5 dagar Lombok
5 dagar Gili
Över till Ubud, Nusa Lembongan osv resterande tid.
Ev någon dag i Singapore på vägen ner.
Planering har precis startat så antal dagar på olika platser är rätt ...
Updaterad av Sjotun
för 5 år sedan
Jag har bokat en resa till USA 14-17 mars.
Mitt ESTA (från min förra resa) går ut i 4 maj 2019.
Är det ok att resa med dessa handlingar eller behöver ett eller båda uppdateras innan resan? ... Sjotun: Tack. Nu känns det bättre.
Trevlig helg!
>Citerat från Jensohlsson:
>ESTA behöver ...
Sydamerika
Linnb,
5 jan. 2019
Updaterad av Linnb
för 5 år sedan
Hej,
Jag och min sambo har planerat att åka till Costa Rica i mars. Planen är att vara borta i 25 nätter och vi försöker sätta ihop en budget(vilket visat sig vara lättare sagt än gjort). Vi har tänkt oss att resa runt mellan 4-5 platser med buss och bo på enklare hostels/vadrarhem(ej sovsalar). ...