Updaterad av Dalton17
för 9 år sedan
Vi ska åka iväg några dagar i augusti, 9 personer är vi och vi ska både ha konferenser/planeringsmöten men också tid för lite roligt. Vi är öppna för förslag, storstad och/eller sol och värme. Vill gärna ha tips på bra mellanklasshotell och trevliga resmål. ... Dalton17: Flyger från Stockholm, är ...
Singapore
Lina__nilsson,
22 okt. 2013
Updaterad av My53
för 11 år sedan
Hej,
under 2,5 veckor i feb/mars kommer vi befinna oss i Singapore för att hälsa på vänner. Vi ska utforska Singapore några dagar men vi tänkte också passa på att resa på sol&bad semester under tiden vi är där, har ca 10 dgr för sol&bad semester. Här behöver vi tips! Vart ska vi åka? Mottager ...
Thailand
Tompa76,
22 juni 2011
Updaterad av Yoppe
för 13 år sedan
Hej rese venner!
Jag tänkte för första gången försöka resa till nått annat ställe än Phuket , Krabi. Phi Phi som jag vart så mkt i så det börjar bli tråkigt..
Jag är en singel kille :) som tycker om mellanting Phuket / Patong ja ni fattar :)
Jag gillar dykning men även sol o bad och god, ...
Updaterad av Brigitta
för 13 år sedan
Hej!
Jag skulle bli hemskt tacksam om ni skulle vilja ge mig lite tips om resmål nu i januari. Gärna charter med halvpension/all inclusive och där det är hyfsat varmt iallafall, så att man kan ligga och sola om solen är framme..
Och med uppvärmd pool!
Det är jag och min sambo som ska åka för ...
Updaterad av Aquaholic
för 17 år sedan
Vi har begränsad reskassa men kan resa utan med 1-2 dagars varsel.
Vad är då att föredra:
- Resa som inkluderar ospecificerat hotell
- Betala enbart för flygstol - och sedan själv leta reda på ett hotell till hyfsat pris.
- Finns andra alternativ?
Antar att vi får söka bland ** eller * ...
Updaterad av M4sta86
för 3 år sedan
Jag håller på att sätta ihop en resa till Thailand i december.
(undanber kommentarer om corona osv).
Jag har alltid gått via resebyrå gällande andra resmål, men thailand verkar vara lönsamt sätta ihop på egen hand.
Men en fråga!
Det finns olika bokningssidor för hotell men på en sida som ...