Europa
Havana312,
28 mars 2023
Updaterad av Jonnyx
för 1 år sedan
Hej!
Vi är ett par som ska gifta oss nu till sommaren, vi tittar därför runt efter ett bra resmål för våran bröllopsresa. Vi har kollat på bl.a. Italien (Venedig, Amalfi), Kroatien (Dubrovnik) och Grekland (Aten) men har inte riktigt fastnat för något hitintills. Har ni några bra förslag/tips? :) ...
Emmaola7381,
30 aug. 2022
Updaterad av Keja
för 2 år sedan
Hej.
Jag och min man tänkte åka på bröllopsresa över jul 2022 i två veckor. Vi har länge varit inställda på Mauritius men ju mer vi tittar är vi rädda att det är lite fööööör mycket paradis och alldeles för lugnt så det blir långtråkigt. Någon som har erfarenhet?
Det verkar vara mycket ...
Updaterad av Kristinvitamin
för 5 år sedan
Hej!
Vart rekommenderas att man åker på bröllopsresa i Januari? Vi vill ha varmt och skönt samt bara ta det lugnt. Gärna paradisö.
Vi tänker oss 3 veckor!
Tack på förhand! ... Kristinvitamin: Nu kanske det inte riktigt passar in på ditt kriterie "paradisö" men jag måste ändå säga att ...
Frankrike
Acizzej,
2 juni 2019
Updaterad av Lallarebecca
för 5 år sedan
Hej!
Nästa sommar gifter jag mig och planen är att med närmaste familjen gifta sig på franska Rivieran. Men det känns som en djungel att sitta hemma i Sverige och leta platser i Frankrike och jag skulle uppskatta lite hjälp.
Vi vill bo på en fin ort på franska rivieran. Vackert och ...
Sri Lanka
Blomman66,
16 mars 2019
Updaterad av Daquiri
för 5 år sedan
Hej, min fråga till nån som kanske vet är, vi är bjudna på bröllop i Sri Lanka, vad har man på sig för kläder, både kvinna och man? Något speciellt? Vad ger man i bröllopspresent ? ... Daquiri: Ställ frågorna till dem som bjudit in. Dem har förmodligen bra koll. ... Birgere: Har varit på bröllop i ...
Tanzania
Johnoanna,
25 aug. 2018
Updaterad av Ayunggyan
för 5 år sedan
Hej! Jag och min nyblivna fru planerar vår bröllopsresa till Tanzania i höst. Vi har cirka 10 dagar att disponera, vilket inte är så mycket vad jag förstått det som.
Därför undrar jag om ni har några förslag på upplägg på resan, vad man bör se och vad man bör undvika osv. Vi vill självklart åka ...