Spanien
Sanna_e,
1 sep. 2018
Updaterad av Welltours
för 5 år sedan
Hej!
Jag funderar på att boka en resa till Gran Canaria, närmare bestämt Playa del Cura, i början på mars. Därför undrar jag om någon har erfarenhet av hur vädret är där då, framförallt om man är en soldyrkare och väldigt gärna vill komma hem med en bränna.
Tacksam för svar!
... Welltours: ...
Spanien
Frasssan,
3 feb. 2011
Updaterad av Floridasidan
för 10 år sedan
Hej
Jag ska till las palmas i slutet av mars.. hur är vädret? vet att man kan kolla upp det men de står ju alltid lägsta och högsta temp så man vet ju aldrig..
Är det varierande väder? varmt ena dagen och kallt andra dagen? Tacksam för svar! =) åker den 19 mars, vi kanske ses där? :D ... ...
Spanien
Jeskre,
22 juni 2012
Updaterad av Laplander
för 12 år sedan
funderar på att dra till fuerteventura i mars , cykelresa vecka 1 och den andra veckan var tänkt att gå till träning och bara chilla.
Ngn som varit där under den perioden. Hur varmt brukar det vara?
Jag kommer isåf bo på playitas resort ( lägenheterna) , åker själv,
Tips och råd på aktiviteter ...
Spanien
Sofiacm,
1 dec. 2011
Updaterad av Pabloangel
för 12 år sedan
Hej,
Jag ska åka själv till Barcelona och läsa spanska på don Quijote i januari - mars 2012. Jag tänkte bara höra efter om det är någon mer som kommer att vara där under denna period? :-)
/ Sofia. ... Johannabr: hej Sofia
Jag är lite inne på samma grej, jag åker 26 januari och tänkte läsa ...
Spanien
Jonelita,
7 jan. 2011
Updaterad av Carjoh
för 13 år sedan
Planerar en resa till Fuerteventura i månadsskiften Feb/mars. Det står att det ska vara i snitt 21 grader. Det verkar vara ganska så blåsigt där och jag är rädd för att det ska vara för kallt för att bada/sola, någon som vet hur varmt det brukar vara? ... Laplander: En klar och fin dag och man har ...
Spanien
Jenniferj,
28 jan. 2010
Updaterad av Machinshin
för 14 år sedan
Hej! Jag och mina kära vän har bokat resa till barcelona i mars, ska vara borta en vecka. Någon restaurang som man inte får missa? Någon nattklubb? Någon shoppinggata? Vill gärna ha tips på lite udda ställen som ni har erfarenhet av! Sedan undrar jag även om det är någon som har tips på ett bra ...