Tips på boende i Cebu
Hej!
Vi är en familj med två små barn som åker till Filippinerna i slutet av januari för två månaders rundresa. Vi landar i Cebu för att sova över där innan vi beger oss vidare till Panglao dagen därpå. Är det någon som kan tipsa på bra boende i Cebu så vore vi väldigt tacksamma!
Vi är en familj med två små barn som åker till Filippinerna i slutet av januari för två månaders rundresa. Vi landar i Cebu för att sova över där innan vi beger oss vidare till Panglao dagen därpå. Är det någon som kan tipsa på bra boende i Cebu så vore vi väldigt tacksamma!
Mariott hotel är att rekommendera, om du vill bo inne i stan. 600 sek/natt inklusive två dubbelsängar och en enorm frukostbuffe. Boka genom seat24, mrjet eller någon annan internetsite som ofta erbjuder speciellaerbjudanden. nära till hamnen och oceanjet till Tagbilaran.
Hej !
Ska också åka till Fillipinerna med barn nu i mars/april 2008, Men bara med ett barn min son som snart är 4 år. Fördelen för mig denna resa är att jag var där augusti/september 2007, så jag vet en del om dessa ställen, kultur, ta sig till och från...osv
Manila, Davao City, Boracay, Paradise Beach (Samal Island, öster om Davao)
Har du/ni frågor om något, fråga på...
Besökt bl.a. en djurpark, utanför Manila, någon timme i taxi...
Ska också åka till Fillipinerna med barn nu i mars/april 2008, Men bara med ett barn min son som snart är 4 år. Fördelen för mig denna resa är att jag var där augusti/september 2007, så jag vet en del om dessa ställen, kultur, ta sig till och från...osv
Manila, Davao City, Boracay, Paradise Beach (Samal Island, öster om Davao)
Har du/ni frågor om något, fråga på...
Besökt bl.a. en djurpark, utanför Manila, någon timme i taxi...
Svaret är borttagen på grund av brott mot Reseguidens användarvillkor