Updaterad av Brycecanyon
för 6 år sedan
Hej!
Precis bokat resa med sambon till USA för första gången!
Vi kommer att resa i April-Maj nästa år. 21 nätter totalt.
Flyger till San Francisco, stannar där några nätter, bilar Highway One ner till LA, några nätter där, tar oss vidare till Las Vegas (Grand Canyon, Hoover Damm, The Strip, ...
Updaterad av Swahlgren
för 8 år sedan
Hej,
Precis som många andra har jag lusläst forumet långt bak i tiden men vill ändå ställa några frågor om just vår planering av resa till USA:s västkust. Vi tänker åka någon gång under sommaren 2016 och vara borta i 3-4 veckor. Just nu ser planeringen ut som nedan. Håller den? Bör vi ändra ...
USA
Ullihall,
28 mars 2016
Updaterad av Ullihall
för 8 år sedan
Hejsan,
Börjar med att tacka för era svar, de uppskattas :)
Vi kommer i början på maj åka till Kalifonien under 13 dagar. Vi landar i Los Angeles och flyger hem från San Francisco. Vi har med andra ord 11 dagar att leka med då första och sista dagarna är bundna till L.A & S.F
Det vi bokat är ...
USA
Dunberg,
16 juni 2013
Updaterad av Alexp
för 11 år sedan
Hej. Har bokat resa till Californien 1 oktober, vi är 4 st. i 25 års åldern, flyger till San Diego där vi hyrt bil i 26 dagar som sedan lämnas tillbaka i San Francisco. Vi avslutar sedan i SF i 6 dagar utan bil. Resans upplägg är inte spikat men på ett ungefär tror vi den kommer se ut såhär: San ...
USA
Lindajjj,
3 mars 2013
Updaterad av Emma_j
för 11 år sedan
Hejsan!
Jag och min pojkvän har planerat att resa från San Francisco, till Santa Barbara, LA, San Diego och tillsist Las Vegas som vi åker hem ifrån.
Vi tänkte försöka hinna med det mesta under 3 veckor och någon dag till vårt förfogande!
Vi har räknat på dessa ungefärliga siffror per person ...
USA
Wallstroms,
27 aug. 2010
Updaterad av Andersochmaggan
för 14 år sedan
Hej hopp!
Jag och min man ska på Bröllop i Vegas 11 Jan 2011 och tänkte göra en liten Roadtrip i samband med detta. Vi åker från Stockholm till Vegas 8 Jan 2011 och flyger hem från San Fransisco 21 Jan ( tidig morgon) dvs om man räknar bort resdagar har vi 9 Jan-20 Jan att spendera i USA dvs . ...