USA
Helenaab,
8 aug. 2011
Updaterad av Helenaab
för 13 år sedan
Jag och min sambo har precis bokat flygbiljetter till USA i december.
Vår resa går från Köpenhamn (17 december) till New York vidare flyger vi till Miami den 23 december, från Miami till Las Vegas den 31 december och från Las Vegas tänkte vi hyra bil och köra till San Francisco genom Los Angeles. ...
USA
Pernordin,
26 feb. 2017
Updaterad av Birgere
för 7 år sedan
Hej,
Så har skrivit om våra reseplaner här:
https://www.reseguiden.se/diskussioner/tips-infor-bilresa-i-kalifornien-46476
Vi tänkte i dagarna, ta och boka vår resa, cirka 2 månader november-december i år. Biltrip Washington - Oregon- Kalifornien - Nevada och Arizona (Las Vegas och Grand ...
USA
Fam_segerberg,
13 juli 2014
Updaterad av Nisse524
för 10 år sedan
Har någon tips om att hyra 7sittsig bil billigt. ... Nisse524: >Citerat från Fam_segerberg:
>Vi är en småbarnsfamilj om 6pers.
>Så två bilar är nog inget alt.
Har skrivit detta tidigare i andra inlägg men vi var oxå 6 pers, tre vuxna och tre tonåringar (15, 15 samt 13 år) Vi uppgraderade ( ...
Updaterad av Erc
för 13 år sedan
Ni som har erfarenhet, blir det billigare att boka på hyrbil tillsammans med flygbiljetten eller är det ungefär samma om man bokar separat? ... Jica: Hej, kommer till Miami 13, hem 28, jepp åker reguljär. ... Annl: Hej igen,
Erc, jag håller inte med dig vad gäller ditt påstående om att Avis ...
USA
Jdeutgen,
26 maj 2011
Updaterad av Loulin
för 13 år sedan
Hej!
Jag och mitt entourage kommer behöva hyra bil 14 dagar, hämtar upp bilen i San Diego och dumpar den i Las Vegas.
Någon som har erfarenet/vetskap om vilket bolag som är bra och billigt?
Tack på förhand! ... Floridasidanse: >Citerat från jdeutgen:
>Hej!
>Jag och mitt entourage kommer ...
USA
Jennymaberg,
19 feb. 2017
Updaterad av Marcus_p
för 7 år sedan
Hej!
I september åker familjen (tre barn 7-13 år och två vuxna) till Florida för första gången.
Mesta tiden kommer vi att tillbringa i Orlando, där vi redan fixat boende, men de första tre nätterna ska vi bo nära Miami. Vi kommer med flyg dit och tänkte efter den första övernattningen, ha en ...