Updaterad av Axu8932
för 1 år sedan
Hej!
Har inte surfat något tidigare och tänkte ta hjälp av andras kloka erfarenheter och tips. Någon som har bra/dåliga erfarenheter av en resa/researrangör eller är mer insatt i var det är bäst att vara och vad som är mest prisvärt etc. Eller bara annat att tänka på :) Hade tänkt åka i slutet av ...
Afrika
Addeventures,
5 mars 2023
Updaterad av Addeventures
för 1 år sedan
Hej,
Jag och min partner tittar på en 14 dagars resa i antingen Sydamerika eller Sydafrika, runt december. Ska man hitta den där perfekta pärlan för total avkoppling med långa vita stränder så är det rätt många länder och städer att solla.
Jag skulle behöva eran hjälp att göra den stora ...
Portugal
Jonnyx,
13 mars 2023
Updaterad av Jonnyx
för 1 år sedan
Jag har aldrig varit i Lissabon, men jag läste en artikel som gjorde att jag har fått lust att åka dit, men hur är det egentligen där. Stämmer artikeln: https://hejspanien.com/harliga-lissabon/
... Jonnyx: Tack för svaren, det får nog bli en resa dit senare i år. ... Jonas73: Hej,
Jag håller med ...
Updaterad av Fylke74
för 2 år sedan
Spenderade för två år sedan några underbara veckor i Asien (Singapore, Malaysia och Thailand) med min då tioårige son. Vi planerade att göra en liknande resa kommande vinter fast till en annan destination. Vi var inne på Costa Rica men insåg att det är oerhört mycket dyrare där än vad det var i ...
Updaterad av Valpolicella
för 3 år sedan
Finns det någon hemsida eller tillgänglig site överlag där man kan få upp samlad info vars en kan resa som vaccinerad hur restriktioner ser ut samt öppna respektive stänga länder?
Något som är mer lättåtkomligt för alla länder med sverige som utgångspunkt.
Ud och sweden abroad måste man ju välja ...
Sverige
Mathildaaa,
14 juli 2021
Updaterad av Evas-restips
för 3 år sedan
Hej!
Jag är på jakt efter tips på platser man kan besöka i Sverige. Gärna neråt i landet.
Vi har planerat att vara borta en vecka ungefär.
Platser som ligger i närhet till havet och som gärna har aktiviteter som man kan prova på samt fin natur såklart. Mysiga restauranger och krogar och ...