Spanien
Tholle,
8 feb. 2009
Updaterad av Rufsrufs
för 15 år sedan
Hej!!
Min pappa funderar att åka till öarna för att fira sina 60 år och skulle vilja att min familj följer med. Men har ej erfarenhet av någon. Hört att Fuerteventura är blåsigt och att det finns mycket nakenbadare i Maspalomas. Det vi vill är att sola bada och vandra för att se lite av resmålet. ...
Spanien
Anders53,
1 jan. 2009
Updaterad av Aquaholic
för 15 år sedan
Hej! Vilken Kanarieö ska man välja om man vill ha sol, havsbad, "lagom" mycket håll i gång, lite kultur, grönska och god mat. Detta gäller mars,april. Anders. ... Tj: Vill du ha grönska så skit i Fuerteventura...annars lagom håll i gång där.. fina stränder...dock blåsigt!! ... Crista: Hej!
Har ...
Spanien
Emeliethiel,
26 juni 2017
Updaterad av Floridasidan
för 7 år sedan
Jag och min kille funderar på att åka till Kanarieöarna under julen. Vi var i Puerto Rico på Gran Canaria förra året, men sen berättade en kollega att Fuerteventura är ännu mer solsäkrare än vad Gran Canaria är. Så nu till min fråga, vilken av öarna ska man åka till på Kanarieöarna, det står mellan ...
Spanien
Martis49,
30 mars 2017
Updaterad av Martis49
för 7 år sedan
Någon från Norrland som åkt flyg till Fuertuventura.
Verkar som det inte går att ta sig ner från Luleå utan
att stanna flera timmar endera i Oslo eller London.
Vissa turer även övernattning.
Någon som har erfarenhet av denna reesa
M.v.h. Martis
Mauritius
Landl,
22 dec. 2024
Updaterad av 2024
för 9 timmar sedan
Hej på er,
Min sambo och jag ska gifta oss i sommar och vi planerar för fullt för var vi ska åka på bröllopsresa. Vi båda älskar Italien och blev snabbt insnöade på Europa generellt - eftersom de mer "exotiska" destinationerna ofta inte är i säsong när vi har sommar här (dvs regnperiod, " ...
Updaterad av Lhl
för 11 timmar sedan
Vi, hela familjen bestående totalt 22 pers, ska åka någonstans i Europa en vecka i mitten av maj-mitten av juni. Vi har ungar i åldrarna 1 till 3,5 år och vi vuxna är mellan 27 och 83 år.
Vi var i Kroatien för några år sedan, hyrde stort hus med varsin mini lägenhet i samt gemensamma inom-och ...