Thailand
Kissia,
11 aug. 2017
Updaterad av Kissia
för 7 år sedan
Hallojsan!
Jag och min sambo har köpt en flygbiljett till Kos Samui i slutet på januari.
Skulle jätte gärna ta emot tips på härligt boende vid stranden.....och vilken strand är finast där? Skulle gärna vilja bo i en sån där bungalow.... :-)
Skall även en vecka till Koh Pangang - var är ...
Thailand
Maattiaso,
6 sep. 2016
Updaterad av Maattiaso
för 8 år sedan
Som rubriken lyder är vi på jakt efter era rekommendationer på boende på dessa ställena.
Vi är två par som kommer göra en backpackerresa i vinter genom Thailand och är ute efter hyfsat billiga boende med bungalow, men ändå bra standard med frukost osv.
Ställena vi har tänkt är Koh Samui, Koh ...
Thailand
Leila81,
30 apr. 2016
Updaterad av Leila81
för 8 år sedan
Hej!
Har gått in i resebokarväggen ;) Finns så otroligt många hotell!
Åker till Koh samui 6 v i sommar med en 4 åring och en 1,5 åring. De första 4 veckorna är bokade: 2 första bor vi på Lipa noi beach på lipa bay resort och sedan två veckor på chaweng noi beach på samui first house hotel.
...
Thailand
Snooze68,
6 apr. 2015
Updaterad av Megsi
för 9 år sedan
Hej! Reser till koh samui mellan den 31-aug-5 sep. Söker tips på Bungalow boende, frächt rent, ska ligga beachfront eller iallafall på stranden och Centralt!
Reser med en bebis så närheten till både strand och "main street" med shopping o restauranger är viktigt.
Har vart inne på Lamai & Cheweng ...
Thailand
Puma73,
8 mars 2015
Updaterad av M_olsson
för 9 år sedan
Nån som kan rekommendera boende vart på Koh Samui , lami beach? Chaweng beache? Bophut?
Reser med min 7-åriga son ... M_Olsson: Kolla in Chaweng Budget Hotel. Då fårni ett OK rum och tillgång till systerhotellets alla faciliteter.
http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g676072-d1835258- ...
Thailand
Thai1415,
11 sep. 2014
Updaterad av Moth63
för 10 år sedan
Hej
Vi är ett par som skall åka till Thailand över jul och nyår. Vi söker bungalowsboende (helst) på Koh Lanta, Koh Phangan och Koh Samui till lite lägre pris, men inte för låg standard!
Tacksam för alla tips! ... Moth63: Palitas lodge på Koh Phangan mysugt och bra :-) ... Ambulanssystern: ...