Thailand
Tindralii,
2 dec. 2007
Updaterad av Tindralii
för 16 år sedan
Hej, jag och min kille reser snart till Patong. Jag undrar om det är någon idé
att boka hotell nu innan vi åker ner eller kan vi vänta me det tills vi kommer fram?? Är det billigare?
Vi tänkte åka den 20 dec och stanna i 2 veckor. Riskerar man att få sunkiga hotellrum
om man är sent ute nu ...
Thailand
Heva,
21 jan. 2011
Updaterad av Heva
för 13 år sedan
Tja,
Första gången åker till Thailand, nästa vecka.
- Hur kan man ta sig enkelt & billigt till Patong eller närmare orter, tuck tuck/taxi, ca. pris?
- Vart kan man få tag i schysta hotell eller? Bör man boka i förväg eller går finns det möjlighet att boka på plats?
Tacksam för svar.
... Yoppe: ...
Thailand
Wegen78,
28 dec. 2008
Updaterad av Wegen78
för 15 år sedan
Hej !
Jag o min sambo skall ner till Thailand den 9/1 och söker boende i främst Krabi men även i Phuket. Vi är ute efter sol och bad, med hyggligt boende för omkring 2-300:- natten. Vi ska stanna i Thailand i 14 dagar och kan tänka oss att byta hotell ett par gånger så att man får se lite olika ...
Thailand
Make,
22 apr. 2007
Updaterad av Make
för 17 år sedan
Hej
Har bokat rum på hotellet över jul- och nyår. Har någon bott där och kan berätta standarden mer utförligt än hotellets sida?
... Make: Hej
Vi skall köra försiktigt! Eftersom vi varit i Thailand och även i Phuket några gånger så har vi sett några mopedolyckor som tyvärr är ganska ...
Thailand
Madelenehilden,
31 maj 2010
Updaterad av Madelenehilden
för 14 år sedan
Tjenixen!
Jag har härliga planer att åka ner till Ao Nang, Krabi under vintersäsongen 10/11 och jobba som dyk instruktör på en firma.
Det emsta är ordnat och klart, det största "problemet" är att hitta ett billigt långtidsboende. Jag har varit runt i thailand en hel del och
just i Ao Nang ...
Thailand
Tompa76,
22 juni 2011
Updaterad av Yoppe
för 13 år sedan
Hej rese venner!
Jag tänkte för första gången försöka resa till nått annat ställe än Phuket , Krabi. Phi Phi som jag vart så mkt i så det börjar bli tråkigt..
Jag är en singel kille :) som tycker om mellanting Phuket / Patong ja ni fattar :)
Jag gillar dykning men även sol o bad och god, ...