Tips om billiga resehandböcker och kartor

Av Masse33
20 okt. 2010 15:50
Visningar: 460
Såg att dom sålde ut resehandböcker och vandringskartor både Första Klass Reseguider, Berlitz och Lonely planet till dumpade priser på resebokhandeln.com

http://www.resebokhandeln.com

Också gröna kartan eller terrängkartan till lågpris för skog och mark ,tror det är den som lantmäteriet trycker
20 okt. 2010 19:13
Dumpade priser eller ej - det är svårt att slå Adlibris priser och utbud om man vill handla billigast möjligt.
Jag gjorde ett några jämförelser och Adlibris är billigare på alla böcker utom 2. De 2 kostar exakt lika mkt eller är en krona dyrare på Adlibris.

Ofta är prisskillnaden 100 kr eller mer.
Av Masse33
20 okt. 2010 21:23
1 krona eller inte, det är ändå billigare . de ggr jag handlat av resebokhandeln har böckerna alltid kommit i lådan dan efter, fantastiskt snabb leverans
24 okt. 2010 14:52
håller med dig nisse2ears Adlibris har verkligt bra priser speciellt jämfört med bokhandlarna i min hemstad.
Citerat från nisse2ears:
Dumpade priser eller ej - det är svårt att slå Adlibris priser och utbud om man vill handla billigast möjligt.
Jag gjorde ett några jämförelser och Adlibris är billigare på alla böcker utom 2. De 2 kostar exakt lika mkt eller är en krona dyrare på Adlibris.

Ofta är prisskillnaden 100 kr eller mer.