Mexiko
Anna800,
22 apr. 2019
Updaterad av M4sta86
för 5 år sedan
Vi är familj om 4, 5+7 åriga killar som tidigare varit i Thailand några gånger. Vill åka någon annanstans och funderar på Mexiko i dec/Jan, Om man jmf med Thailand så vill vi absolut inte hamna på ngt ställe som liknar Phuket Pattaya eller liknande. Koh Lanta och Khao Lak har vi älskat, allt finns ...
Mexiko
Pguldvinge,
11 okt. 2018
Updaterad av Pguldvinge
för 6 år sedan
Hej,
Jag och min lilla familj ska resa till Tulum/cancun över jul och nyår.
Jag är så extremt orolig för kidnappning så jag överväger att ställa in resan. Inte alls sunt jag vet. Men, någon som rest till de områdena nyligen och kan lugna mig lite? Eller är min oro befogad? ... Vronkan: Det ...
Mexiko
Blåsippa,
23 mars 2010
Updaterad av Sjoberga
för 13 år sedan
Vill gärna ha tips och förslag på vad som passar en familj med 2 barn, 6 och 8 år inför resa i mars 2011. ... Cissiburg: Vi åker dit i Dec. Vi åker reguljärt via USA. (SAS till och från USA, US airlines mellan USA och CUN). Har bokat alla boende på nätet. Blir betydligt billigare och roligare än ...
Mexiko
Mamsi,
31 jan. 2013
Updaterad av Pefra
för 11 år sedan
Hej.
Vi är en familj 2 vuxna, två barn som beslutat att åka t mexico i jul.
Tar tacksamt emot tips om bra boende, gärna nära playacar, tulum, isla de murjes, playa carmen
Helst lägenhetshotell intill stranden.
Vi vet ingenting hittils, tar gärna emot tips om vad som bör besökas också.
Men ...
Mexiko
Luftburen,
6 nov. 2013
Updaterad av Patrizzia
för 10 år sedan
Är det någon som har erfarenhet av vistelse på Isla de Holbox med barn? Vi planerar en resa till Mexico i slutet av februari-början av mars. Hade först tänkt oss en vecka i Akumal och sedan en vecka i Playa del Carmen, men har nu fått upp ögonen för Holbox, det verkar ju enormt vackert och ...
Mexiko
Katarina123,
23 jan. 2015
Updaterad av 1bjornis
för 9 år sedan
Jag undrar hur akumal är med barn? Vi står mellan playa del Carmen och akumal.. Vet någon även pris på taxi mellan Carmen och akumal? ... 1bjornis: Hej om ni kan kombinera boende på båda ställen hade varit bäst tycker jag.
I Akumal finns precis ingenting att gör mer än att sola bada snorkla lite ...