USA
Theresam,
3 feb. 2016
Updaterad av Marulk
för 8 år sedan
Hej alla,
Jag och sambon åker på en liten roadtrip i 3 veckor längs västkusten.
Vill gärna få så mycket tips och råd som möjligt från er erfarna - so bring it :)
Vi landar i LA och övernattar där 1 natt. Kör sedan den klassiska Highway 1 upp mot SF med en övernattning i Monterey.
Dagen ...
USA
Hannahupps,
22 sep. 2015
Updaterad av Hannahupps
för 9 år sedan
Hej!
Jag vill ha ut ett par saker från min Hawaiiresa och hoppas någon kan hjälpa mig.
1. Boendet, jag söker ett mysigare boende med berg på ena sidan och strand på andra. Typ.
2. Snorkling.
3. Vulkan.
4. Sköldpaddor.
5. Surfing.
Det är faktiskt det enda jag vill ha ut av ...
USA
Niklasl,
19 jan. 2016
Updaterad av Hawaii
för 8 år sedan
Hej
Ska åka med familjen, 1 barn på 7år, till Los Angeles och blir borta i 2v.
Jag har aldrig varit i LA förut
Vi ska hyra bil men jag funderar lite på boende,
Vart är bäst att bo egentligen? Vi vill gå på Disneyland eller Universal Studios
Uppleva Hollywood och vara på stranden. Kommer ...
Updaterad av El_gringo
för 27 veckor sedan
Hej!
Vi är en familj (barn 7 och 9 år) som ska åka till Florida i 2 v varav ca 1 v i Orlando under hösten 2024. Vi funderar på hur vi ska göra med boende där. Tanken är att vi ska besöka Disney parkerna ett par dagar och seaworld ett par dagar och även Kennedy space center en dag. Jag har kollat ...
USA
Bonjovii,
4 jan. 2023
Updaterad av Peter_o
för 1 år sedan
Planerar att åka med dotter (20år) till NY och har börjar titta på boende. Förstår att man inte kan jämföra med den standard man vanligtvis vill ha på ett boende.
Skulle behöva tips på område, eller gärna förslag på hotell/vandrarhem. Som sagt, vi är inte kräsna, men vill inte ha råttor på ...
USA
Milla675,
4 jan. 2023
Updaterad av Sanja5555
för 1 år sedan
Hej
Skulle gärna vilja ha några
bra hoteltips i New York. Planerar en resa dit i påsk.
... Fallan: Vad är bra för dig? Läge, pris, standard? ... Milla675: Centralt tänker jag, vill ha en bra standard men absolut inte lyx. Jag vet inte var man ska bo någonstans heller så jag behöver råd i det ...