Tips ?

9 apr. 2009 21:15
Visningar: 147
Har resefeber, men kan inte åka förrän i Januari nästa år, men är det någon som vet något bra resemål, där det är varmt, fina stränder, god mat och inte allt för dyrt ? Snälla skriv :)
Av Trea
16 apr. 2009 10:17
Vietnam är fint och inte så dyrt. Men man måste nog åka till de södra delarna om det ska vara varmt i januari.
Av Energi
16 apr. 2009 11:16
Då ska du åka till Goa i Indien.
Underbara stränder, mat som smakar mycket mera än vad det kostar och en prisnivå som ligger långt under tex Thailand. Det känndes som hur man än försökte så gick det inte och göra av med några pengar.
Av Msdr
22 apr. 2009 19:48
Mexiko om du vill ha suveräna stränder, bra priser och spännande kultur.
Thailand för superb mat, billigt, trevligt men ganska exploaterat...
Goa är spännande, billigt, härligt klimat, rekommenderar södra delen, ej norra "turist-Goa"

Lycka till!!
24 apr. 2009 10:03
Har själv precis kommit tillbaka från Guadeloupe i Franska Västindien. Har varit i Karibien tre gånger förut men detta var första sk charterresan med direktflyg. Åkte med svenska Langley och har bara positivt att säga om resan, både servicen från Langley och resmålet. Härligt turkost hav, mycken grönska med palmer, bananträd, mangoträd etc.
Klimatet i Karibien är underbart, varmt men med fläktande vindar. Ligger dessutom utanför orkanbältet.
Trevliga utflykter där du kan bada i naturkällor med vattenfall mitt ute i "djungeln". Inte så farligt dyrt heller, gå in på Langleys hemsida www.langley.eu och kolla. De har resor dit från november t o m april.

På min hemsida www.nena2000.zoomin.se har jag lagt in lite bilder från Guadeloupe, det kommer fler så småningom, har bara inte hunnit