Till Australien, NZ

Av Josse
4 nov. 2006 19:40
Visningar: 167
Hej, jag ska fara till Australien 8 jan tänkte först åka själv, men har nu ångrat mig. så därför söker jag någon reskompis. Jag kommer att resa från arlanda till sydney och jag kommer att stanna i Australien 1mån och sedan vidare till NZ 1 mån. Är det någon som är intresserad?
Av Gunder
7 nov. 2006 14:36
hej. jag følger gjerna med. kan du maila mej på (Logga in för att se e-postadress)?
besta helsingar gunder
11 nov. 2006 20:08
Hej såg dina resplaner på Australien och nya zeeland..
Jag är riktigt pepp på att dra iväg och skulle ha gjort det nu den 20 jan men min kompis hoppade av precis.
Skule gärna vilja höra lite mer om dina resplaner o så...

Du får gärna höra av dig
Hälsningar Philip
Av Hayer
2 dec. 2006 20:50
jag e jättesugen på o aka bort. helst nu pronto. men man kanske kan vänta lite. sugen på o resa bort mot, aus eller NZ o jobba för o fixa en reskassa o leva lite annorlunda. så ja kanske e mer intresserad av o va borta lite mer än 2 månader.... e oxå Norrläning, från Östersund. en riktigt död stad. så ja vill bara bort bort bort.. fort.
uff
Av Emse
12 dec. 2006 00:18
hej hej! jag befinner mig i NZ just nu, ska aka till Aus i jan, kanske kan vi motas?! jag har en reskompis men det ar kul att traffa nya som ar ute och reser, vill du ha tips da sa far du det! Mvh Emelie