Tidig semester v 24, 25, 26

9 maj 2019 12:13
Visningar: 364
Hej, söker reskompis i juni! Är öppen för det mesta, Europa eller utanför. Sol och äventyr, mat o dryck, shopping, vandring yes u name it. Något begränsad budget dessvärre så kan inte resa på någon lyxsemester.

Är en 28 år gammal (märks inte nånstans 😂) tjej bosatt i Småland så en fördel vore ju om du bor däromkring så vi kan ses innan!
Som person är jag ganska lätt att ha med att göra och ligger hellre på stranden än att vara ute och klubba även om det sistnämnda kan va kul när partyhumöret faller på 😎☀️ Söker någon likasinnad som vill uppleva och se mycket varvat med lazy days med sol, bad god mat och massa drinkar 🍹
9 maj 2019 18:09
Hej, jag tänkte bila med en hund 14/15 juni till Cadiz (södra Spanien). Ta tält och sovsäck och sova här o där på vägen. Stanna i Cadiz med familjen och försöka klämna i windsurf, dykning och segling, och kanske någon vandring om det går. Tillbaka runt 5 juli, så lite längre än vad du sa.
Av Wassa
14 maj 2019 23:49
Hejsan! Jag reser till rom nu den 21 maj och kommer efter det troligtvis bege mig till Mallorca för någon vecka. Blir troligtvis i slutet av maj/början av juni. Kan dock vara lite flexibel då jag tänkt resa några månader :)