Egypten
Mad,
28 jan. 2009
Updaterad av Egyptenguiden
för 15 år sedan
Hej!
Undrar om det är någon som bott på Three Corners Palmyra i Sharm el Sheikh? Jag och killen åker dit ner på söndag. Vi har beställt med all inclusive. Vore kul att veta hur stället är?!
Sedan så undrar jag om det är någon som varit där nere nyligen? Hur är vädret och temperaturen i vattnet? ...
Egypten
Carinab,
24 sep. 2009
Updaterad av Laplander
för 15 år sedan
Hej har någon vart på detta hotell? Jag vill veta allt, är det bra hotell, hur är rummen och vad ingår i all inclusive mm
Vi har tänkt att åka till Egypten i September 2010, har varit där 2 ggr förut. (three corners ocean view i El gouna och arabia azur, Hurghada) Men denna gång vill vi bo på ...
Egypten
Anna_lonnstrom,
17 mars 2009
Updaterad av Marika
för 15 år sedan
Hej. Jag och min familj har bokat resa till Egypten,Hurghada. Vi ska bo på Apollos hotell Arabia Azur Resort och vi åker i oktober.
Finns det någon som har bott på samma hotell som kan berätta lite om anläggningen. Hur är rummen? Maten?Stranden? Finns det affärer och restauranger utanför hotellet ...
Egypten
Ellen66,
19 dec. 2007
Updaterad av Creizileidi
för 16 år sedan
Hej!!!!
Skulle vilja ta med mina barn till Hurghada, dom är 15 år, och har kollat priser, resebyråer osv, kom fram till (med dom katalogerna jag har i dag)att solresor har det vi ville ha utav vår resa och Hurghada. Att ...
Egypten
Anna70,
21 sep. 2011
Updaterad av Lillam
för 12 år sedan
Efter Tripadvisers lista bokade jag till sist detta hotell! Någon som kan berätta lite för mig hur det är här: tips och varningar!? ... Marulk: grattis till ett bra val av hotell. vi har bott på detta hotell 2ggr, skulle rest dit i våras men den resan blev som bekant dessvärre inställd. Det är ett ...
Egypten
Fruh,
19 dec. 2010
Updaterad av Hathor
för 13 år sedan
Hej. Åker den 6 januari till Three corners sunny beach, Hurghada. Någon som varit på detta hotell och som kan berätta lite om det?
Positivt/ negativt?
Hur var maten/ restaurangerna på hotellet?
Några utflykter som rekommenderas?
Någon som varit i Hurghada i januari? Hur är vädret då???
...