Thailand
Maattiaso,
6 sep. 2016
Updaterad av Maattiaso
för 8 år sedan
Som rubriken lyder är vi på jakt efter era rekommendationer på boende på dessa ställena.
Vi är två par som kommer göra en backpackerresa i vinter genom Thailand och är ute efter hyfsat billiga boende med bungalow, men ändå bra standard med frukost osv.
Ställena vi har tänkt är Koh Samui, Koh ...
Thailand
Linnea86,
16 feb. 2008
Updaterad av Linnea86
för 16 år sedan
Hej!
Jag och min kille ska till Koh Samui i Juni. Jag har prel bokat ett hotell som heter Nora Beach Resort och Spa, vet någon hur det är och hur stranden är där? Kan ni rekommendera något annat boende där, vi vill gärna ha något som har lite större pool där man bo direkt vid stranden plus att det ...
Thailand
Moth63,
19 juli 2011
Updaterad av Walle
för 13 år sedan
Hej alla
Jag har läst lite gamla trådar om boende på Koh Samui och hittar inte riktigt
vad jag söker. Jag har varit där tre gångar och tycker att Chaweng är det område jag tycker bäst om.
Jag har tidigare bott på Fair House Beach Resort som fortfarande är ett alternativ, men provar gärna ...
Thailand
Pelle77,
13 mars 2009
Updaterad av Pelle77
för 15 år sedan
Hej! Har hittat biljetter till Bangkok i juni och fortsätter sen ner till Samui där 11 nätter ska planeras in. Hade tänkt att dela upp nätterna, 5+6, och undrar om någon här bott på antingen Bandara resort and spa på Boput stranden eller på Amari palm Reef Resort på Chaweng? Har aldrig varit på ...
Thailand
Sierra,
4 aug. 2009
Updaterad av Gardkarlsen
för 15 år sedan
Ett flygplan tillhörande Bangkok Airways kraschade i dag på eftermiddagen lokal tid i dåligt väder på Samui Airport.
Planets kapten dödades och 6 skadades. Ingen svensk medborgare rapporteras ha varit med bland de 68 passagerarna.
"1 confirmed death in Bangkok Airways crash
Writer: BangkokPost. ...
Thailand
Nick11,
9 aug. 2010
Updaterad av Ansun
för 9 år sedan
Någon som bott på detta hotell? Vi tänker ev boka detta för en vecka i slutet av feb -11. Två vuxna och två barn, 7 och 11 år i ett trippelrum på "Hillside". Någon som kan rekomendera detta? ... Ansun: Vi har bott på Chang Buri Resort & Spa, på den nyare delen mot vattnet.
Hotellet var ...