Thailand
Thai2013,
30 nov. 2013
Updaterad av Marilcj
för 10 år sedan
-Vad kostar det att ta sig runt med olika färdmedel i thailnd? (buss, taxi, båt)
-Vad kostar 60min thaimassage?
-Om man bor i en enklare Bongalow, vi säger 150kr(?) natten för en person, hur är standarden? Finns egen wc o varmvattendusch? Belysning? Ac? Finns kudde?
-Ifall men vill bo på ...
Thailand
Cickie,
1 okt. 2008
Updaterad av Hahahannah
för 16 år sedan
Finns det någon som vet om det finns något ställe på Koh Chang där de som masserar garanterat har utbildning? Ska dit före jul och bo på White Sand Beach. Vi ska bo på KC Grande, är det bra bungalows där? ... Micke75: Vi bodde på ett hotell som heter Ko Chang hillside för ett par år sedan, då var ...
Thailand
Helenanim,
8 mars 2018
Updaterad av Yogalotta
för 6 år sedan
Hej!
I hela mitt liv har jag önskat att få åka till ett varmt and under julen och hämta ny energi. Nu ska det bli av. Jag och min familj med barn i åldrarna 3 och 13 planerar att åka till Thailand 2018 och stanna 2-3 veckor.
Var bor vi bäst om vi vill njuta av vackra stränder, mamma vill gå på ...
Thailand
Roccster,
10 sep. 2023
Updaterad av Analeina
för 49 veckor sedan
Halloj alla ressugna :)
Då börjar det äntligen bli dags att ta sig ner till vårat paradis Thailand igen. Den här gången har vi nog siktat in oss på Koh Lipe. Det finns flera anledningar till det, inte bara har vi hört att det är fantastiskt vackert där, men vi är lite sugna på att parkera oss på ...
Thailand
Roccster,
6 dec. 2018
Updaterad av Roccster
för 5 år sedan
Hej alla,
Då var det dags igen. Efter att vi vart blixtförälskade i Thailand förra året när vi besökte Kaoh Lak, så kunde vi inte låta bli att försöka komma iväg i år med. Den här gången tänkte vi försöka längre österut, och under Februari istället för November.
Vi vill gärna hitta något ...
Thailand
Turochretur,
28 jan. 2018
Updaterad av Turochretur
för 6 år sedan
Hur hade ni planerat sista dagen i Bangkok med flygavgång 05.35? Bo nära flygplatsen? Bo i city? Vilken tid hade ni då checkat ut? Eller checka ut kl 12, vara kvar på hotellet och slappa vid poolen, ta en sen massage och sen ut till flygplatsen? ... M_Olsson: >Citerat från Thomas_petra:
>Vi hade ...