Thailand Phuket Januari - februari

31 dec. 2013 03:16
Visningar: 127
Hej

Är 27 år och bor i Göteborg och söker efter någon pigg och glad tjej/kille som är sugen på att upptäcka Thailand stränder och party livet.

Jag har velat åka till Thailand hur länge som helst, min plan är att åka i slutet av januari men är öppen för förslag. Ingen av mina vänner som har semester dagar kvar så nu står jag här och söker efter någon/några som är sugna på att slappa vid strandkanten. Självklart vill jag resa runt Thailands öar för att njuta till max av Thailand.

Ifall du inte bor i Göteborg så kan vi fortfarande ses nere i Thailand.

Vill du veta lite mer om mig så är du/ni välkomna att kontakta mig :)

Med vänliga hälsningar
Carlos Sebastian Calderón
31 dec. 2013 14:24
Hej jag vill också åka till Thailand men vill åka snart! typ om några dagar.. Hör av dig om det är verkar intressant
Av Q_sthlm
31 dec. 2013 16:50
Kommer att vara i Phuket från 25 jan till 8 feb 2014. Hör av dig om du vill ansluta vid ngt tillfälle.
31 dec. 2013 17:23
Citerat från Q_sthlm:
Kommer att vara i Phuket från 25 jan till 8 feb 2014. Hör av dig om du vill ansluta vid ngt tillfälle.
Hej Q_sthlm

Absolut! adda mig face: Carlos Sebastian Calderón
31 dec. 2013 17:37
Citerat från Misspastel:
Hej jag vill också åka till Thailand men vill åka snart! typ om några dagar.. Hör av dig om det är verkar intressant
Hej misspastel!

Skulle du kunna adda mig på facebook så kan vi prata mer.
http://www.facebook.com/carlos.oms.calderon eller sök efter Carlos Sebastian Calderón

Mvh
Carlos
7 jan. 2014 14:41
Åker till Krabi nu på Torsdag från Oslo blir vart fall i södra området i ca 2 veckor :)

så det e bara att höra av dig du är i området den tidsperioden!
7 jan. 2014 16:47
Tja!

Jag landar i Krabi den 15januari och ska sedan ta båten från Krabi Town till Phi Phi där jag har en väntande kompis samt hans syster med kompisar. Där blir vi kvar åtminstånde 3 dagar innan vi drar vidare någonstans. Om du vill kan vi sluta upp i Krabi och ta båten över till Phi phi alt. ses på phi phi :).

Mvh

Fredrik
8 jan. 2014 23:07
Jag kommer landa den 26:e i krabi :)
Adda mig på facebook!