Thailand okt/nov

16 sep. 2014 08:58
Visningar: 128
Hej! Jag tänkte packa väskan & åka till Thailand i slutet av oktober/början på november. Stanna där en månad & sedan kika hur Bali är.

Pga oväntade omständigheter har jag blivit av med mitt resesällskap men tänkte åka ändå därför vore det gött med lite sällskap!

Jag är ganska tråkig av mig & är nöjd med att dricka bärs på stranden & vill inte flänga runt allt för mycket. Däremot så skulle det vara jäkligt skönt att få flygsällskap eller bara någon/några som vill luncha eller gå ut någon kväll!

Vill helst flyga till Phuket & starta där men e öppen för förslag!

/Sofie
16 sep. 2014 15:46
Hej Sofie!

Jag är i samma situation som dig, men reskompis kommer nog inte att följa med på den planerade resan.
Jag har bokat flyg till bangkok den 4e november, där har jag tänkt kolla in staden samt besöka de två skateparker jag hört talas om. Efter det är jag helt öppen för allt men helst vill jag ta mig ut mot stränderna/öarna.

Jag vet inte om jag vill beskriva mig som tråkig men inte heller den som är galen i fest eller så, jag vill på äventyr som surf, dykning och vandring kombinerat med strandhäng.

Om det låter intressant kan vi höras mer på facebook eller så, bara skriva ett meddelande eller inlägg så lägger jag till dig.

/ tobias 23, stockholm
16 sep. 2014 19:02
Låter bra! Lägg till mig på Facebook Sofie Boström :)
16 sep. 2014 19:11
Det dök upp för många för att jag skulle kunna gissa vilken, har du en länk eller hur din profilbild ser ut? :)
16 sep. 2014 19:17
Jag vet inte hur man länkar ifrån telefonen men det är en bild på mig & en bebis... Kanske inte hjälper :p
23 sep. 2014 13:30
Hej!

Jag sitter i exakt samma sits som du. Min kompis hoppade av denna resa för någon vecka sen. Jag hade tänkt att åka i slutet av oktober möjligtvis komma tillbaka i Januari. Åka runt i thailand i en månad typ ta dykarcertifikat och bara njuta av livet. För att sen dra vidare mot Malaysia och Bali.
Annars är jag väldigt öppen för förslag vad man ska göra och vad man ska se.

Annars är jag väldigt flexibel som person. Jag kan gärna slappa på stranden och dricka några öl men även gå all in. Både på festande och på äventyrsgrejer.

/ Johanna