Thailand mars 2014

Av Pata13
21 jan. 2014 08:27
Visningar: 123
Tjena!
Skriver här igen då dom vi skulle åka med fick förhinder.

Vi är två lättsamma killar på 25 år som har bokat resa till Thailand och ska vara borta 4 veckor 20/3 - 17/4 och utgår från Phuket men att resa runt i Thailand är tanken, dvs, phi phi, Koh lanta, kanske en vänta till koh phangan, koh tao.
Någon som har några tips eller råd på stränder, saker man inte får missa?

Om det är någon som ska vara borta typ samma tid och vill ha sällskap en bit på resan eller så är det bara att hoja till. Vi vill väl göra lite som alla som åker dit i våran ålder, sola, bada, festa, göra några utflykter, snorkla och bara ha det riktigt nice!

Är roligare om man är fler, och lära känna lite folk man förmodligen aldrig skulle ha träffat annars :)

Så är det någon som är sugen så är det bara att säga till!

/ Patrik
Av Lagg
23 jan. 2014 11:54
Tjabba! Jag åker 1:a april men skulle gärna mötas upp och hitta på något. Kommer att vara bosatt i Krabi i ett par veckor i början. Så hör av er om ni ska dit!

/Lagg
23 jan. 2014 13:56
Tja! Ska dra ner under april månad nån gång! Jag hör gärna av mig när jag är påväg neråt om ni vill mötas upp nånstans! :) vill besöka lite olika öar och är lite mer den äventyrliga som vill hitta på lite allt möjligt (förutom bungy pga höjdskräck haha)
Av Pata13
23 jan. 2014 14:07
Citerat från Sandraback:
Tja! Ska dra ner under april månad nån gång! Jag hör gärna av mig när jag är påväg neråt om ni vill mötas upp nånstans! :) vill besöka lite olika öar och är lite mer den äventyrliga som vill hitta på lite allt möjligt (förutom bungy pga höjdskräck haha)
Tja!
Du vet inte när och var du ska åka alltså? Bara att thailand är landet? ;)
Det tycker jag absolut att du ska göra! :)
Haha nej nån bungy får då ingen upp mig på heller, inte aktuellt med för mycket höjder haha! :)
Av Yee
23 jan. 2014 23:47
Hej !

Har skickat ut ett inlägg precis och det känns som att vi har samma plan i åtanke kanske