Asien
Mariahell,
16 jan. 2020
Updaterad av Thomas_petra
för 4 år sedan
Hej!
Varför kan man inte hitta flygbiljetter från 25 december julen 2020 nu?
Jag o min familj funderar på åka 2.5 vecka direkt ef jul.
Barn 9 & 11år.
Vad rekommenderar ni oss? flyga till Phuket el Bangkok?
Vi vill hyra hus ( om det blir billigare än charter)
Vad är smidigt att ta sig m ...
Thailand
Jenni1994,
4 jan. 2019
Updaterad av Carolinaand
för 5 år sedan
Hej! Reser i slutet på januari till Ao nang, ska sedan vidare till Phi phi några dagar och åker sen tillbaka igen. Ni som har koll på Thailand, kommer det fortfarande vara mulet, regnigt och grått där då? Har det vart ovanligt dåligt väder i Thailand den här vintern? Tror ni det kommer hålla i sig ...
Thailand
Evano,
1 jan. 2019
Updaterad av Peterlar
för 5 år sedan
Ni som är på plats - har ni lust att uppdatera väderläget i Krabi / Koh Bulon / Koh Kradan & Koh Lipe? Åker dit med familjen 5/1 och känns inget bra att veta att det är en tropisk cyklon i området!!!
Alla uppdateringar är välkomna. Vi landar i Krabi 6/1 och ska via taxi och speedboat ta oss till ...
Thailand
Leijons,
27 nov. 2018
Updaterad av M_olsson
för 5 år sedan
Hej! Jag och min sambo har planerat att åka till Thailand i Januari. Jag har varit där 2 ggr tidigare och båda gångerna kommit över bra flygstol till Bangkok. Men nu är det så längesen och jag har inte hittat några kanonpriser inför denna resa. Nu står vi i valet och kvalet om vi måste boka nu ändå ...
Thailand
Goba,
11 dec. 2018
Updaterad av Goba
för 5 år sedan
Hej. Jag vet att vädret ändrar från år till år men hur brukar det se ut från mitten av januari på Koh Samui?
Vågar man fara redan i januari eller måste man vänta till februari?
Någon som har varit dit i januari?
Var är det bäst att bo på Koh Samui? ... Goba: >Citerat från Mipec:
>>Citerat ...
Thailand
Carolinaand,
27 nov. 2017
Updaterad av Bockertp
för 6 år sedan
Hej,
Har ivrigt googlat på vädret i Koh Samui i januari. Vi kommer fram den 16 januari och stannar till slutet av månaden. Jag förstår att det är monsunperiod fram till december och har läst en del att det håller sig kvar till januari. Jag har hittat lite olika svar och vissa säger att det är ...