Thailand i februari, woopwoop!

24 dec. 2013 01:58
Visningar: 139
Söker en (eller flera) resekompisar till Thailand för backpacking från omkring 25 jan - början av mars. Jag älskar att träffa människor sponant på vägen, men jag tycker också det är skönt att ha någon att resa med hela vägen :)

Jag heter Kajsa, 23 år, och ska kring den 25e januari åka till Thailand ifrån Malaysia. Har just pluggat ett halvår i Sydney, och sugen på att resa runt lite och äventyra! Planen är lös just nu, hemresedatumet som gäller för mig är 3 mars ifrån Bangkok, och jag lär komma till Thailand söderifrån och jobba mig uppåt - se både öarna och fastlandet (och kanske spara Bangkok dock tills upproren har lugnat ner sig).

Jag tycker om äventyr som dykning, bungy, vandringar och naturupplevelser, och att strosa på marknader och testa mat och se kulturen. Jag är också nyfiken på att kanske jobba en vecka på en ekologisk farm, och full moon party!

Väldigt öppen för reseförslag (inom Thailand) och overall en lätt person att resa med. Om du känner att du har liknande intressen, skicka ett pm :)

Kajsa
Av Jess89
24 dec. 2013 08:24
Hej!

Jag heter jessica o reser for tillfallet runt i australien. Kom hit i borjan av november och har rest ostkusten ner. Den 26 jan aker jag till bali och stannar dar till den 5e feb. Jag vill jattegarna resa i thailand ca en manad men vagar inte rikrigt gora det sjalv.

Sag att du skrivit att du ville ha sallskap och det verkar som att vi vill gora samma typ av resa :) jag ar nog ganska latt att resa med da jag ar flexibel o inte planerar allt in i minsta detalj.

Hor av dig om du vill resa i feb :)