Thailand i februari, woopwoop!

24 dec. 2013 01:52
Visningar: 147
Söker en (eller flera) resekompisar till Thailand för backpacking från omkring 25 jan - början av mars. Jag älskar att träffa människor sponant på vägen, men jag tycker också det är skönt att ha någon att resa med hela vägen :)

Jag heter Kajsa, 23 år, och ska kring den 25e januari åka till Thailand ifrån Malaysia. Har just pluggat ett halvår i Sydney, och sugen på att resa runt lite och äventyra! Planen är lös just nu, hemresedatumet som gäller för mig är 3 mars ifrån Bangkok, och jag lär komma till Thailand söderifrån och jobba mig uppåt - se både öarna och fastlandet (och kanske spara Bangkok dock tills upproren har lugnat ner sig).

Jag tycker om äventyr som dykning, bungy, vandringar och naturupplevelser, och att strosa på marknader och testa mat och se kulturen. Jag är också nyfiken på att kanske jobba en vecka på en ekologisk farm, och full moon party!

Väldigt öppen för reseförslag (inom Thailand) och overall en lätt person att resa med. Om du känner att du har liknande intressen, skicka ett pm :)

Kajsa
14 jan. 2014 14:56
Hallo heter Sven är 28år och drar te Bangkok 31 framme till 1/2 planen var från början att hälsa på en polare som jobba på en ö någon stans :) me då hon flyttar hem tidigare finns det ingen exakt "destination" vill paddla kajak i något "träsk" fixa dyksart och uppleva, gillar öl och mat och kultur. vilket värkar stämma överens med dina tankar. Vad tror du? Sven
14 jan. 2014 15:03
Haha helt yr i huvudet framme i Bangkok 1/2 hem den 22/2 lätt på full moonparty förresten!
Av Magdaw
15 jan. 2014 15:55
Hej Kajsa!
Jag är en resesugen 25-åring som funderar på att åka till Thailand nu i början på februari, alternativt mitten beroende lite på när det finns resor som passar! Är sugen på att träffa nya människor och olika upplevelser :) Har ingen fast plan mer än att besöka lite öar och åka till Koh Phangan och full moon :)
Gillar också att åka på äventyr som bungy, naturupplevelser och dykning samt att se delar av kulturen i thailand på olika sätt.

Vars har du tänkt börja resan i thailand? :)