Thailand i februari!

30 nov. 2010 14:21
Visningar: 765
då ingen av mina närmaste vänner inte har tid,pengar lr redan upplevt thailand så skriver ja ett inlägg här och hoppas att någon trevlig person kanske vill uppleva det mkt omtalande landet med mig! hade tänkt mig hela februari men kan även tänka mig ngt kortare lr längre...eller tom i mars....ganska flexibel så att säga:)

mvh josefin
2 dec. 2010 17:31
hejsan ja funderar också kring en mars månad,skulle vela boka något nu eventuellt å börja betala av :)
men va ligger thailand resor på ungefär?
3 dec. 2010 16:09
Hej! (:
Har exakt samma problem, ingen som kan eller har råd. Jag är jättesugen på Thailand eller Bali hela Februari och kanske en bit in i mars. Har varit i Thailand förut men då med familjen och älskar landet!
Hör av dig :)
MVH
3 dec. 2010 16:56
kahujoki: oj vet dock inte då ja inte varit där:)

sarahmarie: Hej va kul att du varit där innan! bali är säkert oxå fint! adda mig på msn om du vill! (Logga in för att se e-postadress)
3 dec. 2010 18:00
Min dator har fått något spel så min mail funkar inte för tillfället. Har du facebook? (:
3 dec. 2010 18:38
ja det har ja allt:) (Logga in för att se e-postadress)!
3 dec. 2010 18:40
oj nu skrev ja ju min mejl igen...sorry...sök på josefin wennberg....ja har en svart vit presentationsbild med en grå häst på:)
Av Kp1984
4 dec. 2010 15:21
ska dit 26 jan till 28 feb,denna gång med en polare,men även rest dit själv och varit där med ex flickvännen en gång, hör av dig om du vill ha tips eller någon att hänga med ett par dagar
Av Ta81
6 dec. 2010 21:33
Tjena. Tänkte åka till Thailand i februari, blir sol, shopping och äventyr. Var där 7 veckor 2007 så har lite koll på läget. Hör av dig om du vill hänga med eller synas därnere.

/Tobias
Av Bjorny
30 dec. 2010 18:27
Tjenare,
Jag tänker vara där de två första veckorna i februari, varav en i Khao Lak. Den andra veckan vet jag inte. Är ni där då, går det ju att hitta på något - allt från dyktur till drink :)
3 jan. 2011 10:56
Hej Hej!
Jag vill också åka till Thailand! Har dock varit där två gånger, men ändå. Thailand är aldrig fel, helst inte i Februari! Jag kan dock inte vara borta i fyra veckor. Hade mer tänkt mig två :-) Hör gärna av dig!
Av Lazar
5 jan. 2011 00:15
Hej Josefin!

Har det blivit nån bokning ännu eller?

Vi är 2 kompisar som åker den 16e januari till den 8e mars också. Vi har lagt upp en ganska bra resplan och har båda varit i Thailand tidigare.

Hör av dig om har frågor eller vill haka på oss nån stans. Beror ju på vad du vill uppleva också. Gillar du mycket party och vill uppleva fullmoon party så är det den 19e Februari på Koh Phangan. Det ska inte missas.

Ha det så bra!
Av Ponth
23 jan. 2011 23:19
Hej!

Thailand är jätte fint, men hade rekommenderat Bali!
Jag och en vän ska till bali 2-28 April nu i år. Stället är så underbart, verkligen ett ställe att besöka! Hoppas du ändrar dig och åker till bali hehe. Ett ställe att INTE missa! Hör gärna av dig ifall det skulle vara så.
/P