Thailand i feb eller mars?
Hej! Kommer du att åka själv eller blir det med kompisar?
Har aldrig varit där men har bara hört folk säga väldigt positiva saker. Är sugen på att åka dit, men har inga roliga kompisar. :(
Har aldrig varit där men har bara hört folk säga väldigt positiva saker. Är sugen på att åka dit, men har inga roliga kompisar. :(
Tjena...
Jo jag vet inte hur d blir om jag åker själv eller med vänner?
Är du sugen på att åka?
Jag kollar även jobb därnere så man kanske kan stanna lite längre?
Hör gärna av dig!!
Jo jag vet inte hur d blir om jag åker själv eller med vänner?
Är du sugen på att åka?
Jag kollar även jobb därnere så man kanske kan stanna lite längre?
Hör gärna av dig!!
Hej!
Jag flyger in till Ho Chi Minh City den 30 januari, kommer att åka runt i Vietnam i 1-2 veckor (vet inte exakt rutt ännu, det enda som jag har bestämt är att åka till Hoi Ann). Sen tar jag mig över till Thailand på något sätt, hur vet jag inte och rutt i Thailand har jag inte bestämt heller :) Tycker inte om att planera..
Flyger hem från Bangkok 1 mars.
Vill försöka dyka en del, och vågsurfa om det är möjligt..
Jag flyger in till Ho Chi Minh City den 30 januari, kommer att åka runt i Vietnam i 1-2 veckor (vet inte exakt rutt ännu, det enda som jag har bestämt är att åka till Hoi Ann). Sen tar jag mig över till Thailand på något sätt, hur vet jag inte och rutt i Thailand har jag inte bestämt heller :) Tycker inte om att planera..
Flyger hem från Bangkok 1 mars.
Vill försöka dyka en del, och vågsurfa om det är möjligt..
Hallå där!!
Såg att du skulle till thailand nu i feb -mars.
läget så här är att jag hade tänkt åka nu i jan till thailand och nya zeeland men min reskompis hoppade av.
Har du några tips och ideer eller hur ser dina planer ut?
hör gärna av dig
Hälsningar Philip
Såg att du skulle till thailand nu i feb -mars.
läget så här är att jag hade tänkt åka nu i jan till thailand och nya zeeland men min reskompis hoppade av.
Har du några tips och ideer eller hur ser dina planer ut?
hör gärna av dig
Hälsningar Philip