Thailand februari/mars, börjar i krabi.

28 jan. 2019 19:16
Visningar: 127
Hej!

Den 26 februari landar jag i krabi och kommer va i thailand fram tills den 22 mars då jag flyger hem från samma stad. Är det någon som vill mötas upp längs vägen? Jag har egentligen ingenting planerat och skrivet i sten utan tänkte ta dagen som den kommer.

En liten tanke va att landa i krabi, hänga där bara någon dag sen bege mig ut till phi phi island. Därefter när jag är less tänkte jag åka till östra sidan av thailand, Koh Samui tills jag blir less och sen besöka kanske Koh Phangan?

Jag är ute efter sol, sol och sol. Dagsfest, fest, efterfest! Hyr gärna moppe och kör runt öar, vandrar i berg eller liknande :) Kan tänka mig en vecka med dykcert eller thaiboxning. Öppen för förslag helt enkelt!
31 jan. 2019 12:43
Hej! Jag kommer vara i Thailand från 10:e mars (landar i Bangkok) och har första veckan oplanerat. Vi kanske kan mötas upp någonstans på vägen? :) Hade helst velat åka ner till phiphi direkt, men är öppen för förslag!
2 feb. 2019 12:21
Jag gissar på att jag kommer vara på Phiphi just då Ellinorparck :) Jag möter gärna upp dig någonstans men jag tror jag kommer hålla mig till södra thailand
2 feb. 2019 12:43
Citerat från Gabbif:
Hej jag åker till Thailand 11 feb det ända jag har planerat är khao lak i början av min resa sen kanske det blir maldiverna å Thailand igen, jag kommer vara borta 5 veckor :)
bara att höra av dig när du är i thailand igen! :)
2 feb. 2019 13:56
Citerat från Johannesottosson:
Jag gissar på att jag kommer vara på Phiphi just då Ellinorparck :) Jag möter gärna upp dig någonstans men jag tror jag kommer hålla mig till södra thailand
Jag hör av mig när jag är i Thailand och kollar vart du befinner dig :D