Thailand eller Australien i februari!
Hej! Jag är en tjej på 19 år som är otroligt sugen på att dra iväg på en resa i februari. Har tänkt vara borta i två-tre veckor på sin höjd. Vill bara leva livet, träffa nytt folk, sola och bada osv. Pga jobb har jag dessvärre inte möjlighet att resa en längre period, så jag vill verkligen maximera den tid jag är borta. Inte ännu bestämt mig för resmål, men tänker mig antingen Thailand eller Australien, i så fall troligtvis Sydney. Är absolut öppen för andra förslag också!
Jag undrar helt enkelt om det finns någon/några tjejer här som skulle vara sugna på att hänga med/som skulle vilja mötas upp på plats? :)
Jag undrar helt enkelt om det finns någon/några tjejer här som skulle vara sugna på att hänga med/som skulle vilja mötas upp på plats? :)
Jag åker med till Thailand i februari ensam. Flyger till Bangkok 3 feb och stannar februari ut. Tänkte ta mig till koh samui, hört att det är fint där och lagom stort med mycket att se, vattenfall och fina stränder :) någon som vill mötas upp så är jag på...
Medlemmen har tagit bort svaret