Thailand/Australien flytt/roadtrip

6 okt. 2014 18:47
Visningar: 102
Hej !

Jag har i avsikt att sticka ner till Thailand ( alt. runt Phuket) För att antingen jobba, chilla eller lite av båda. Kanske starta med 1 månads upptäckande för att sedan jobba där 1 månad och sedan chilla igen 1 månad eller tvärtom. gärna inom olika delar!
Efter 1-4 månader vistelse där har jag tänkt att smita över till Australien och vara där kanske 1-4 månader. Beroende på hur ekonomin, planeringarna ser ut! Jag är väldigt flexibel, andra länder är även öppet för diskussion!

Anledningen till jobb är för att det är väldigt lätt att lägga undan en hel del pengar! ( exempelvis hittat lägenheter för ca 1000 kr i månaden( riktigt fina) ) När man kan ta ut svenska löner ifrån Svenska företag där nere. ex. Callcenters!

Sedan är jag inte den som gillar jobba utan lever hellre billigt och äventyrligt för upptäckt och upplevelse ger mig mer än dessa rektangulära bomullsbitar vi idag kallar pengar.

Det jag söker är 1 person runt ca 20-26 år gammal ( kille som tjej) som är väldigt spontan, intelligent, flexibel, gärna busig och väldigt ambitiös ! som kan resa inom denna månaden.
Lite om mig; Jag heter Alex, 23 år gammal , halvspansk. Bor just nu i Barcelona och känner att det är dags för värme och nya 6 månaders upptäckande.
Är väldigt empatisk, busig, lätt att få folk att skratta, intelligent och trevlig.
Gillar filosofi, psykologi , träning, utmaningar , upptäckande och äventyr!
Hoppas på att en dag skall få komma in på läkarelinjen för att bli läkare. Tills dess reser jag !

Pma mig gärna om där finns intresse =)