Thailand/Asien resa hösten/vintern 2017!

19 feb. 2017 20:47
Visningar: 585
Tjaa!! Jag vill väldigt gärna dra till Asien på långresa/backpackning med utgångspunkt i Thailand till hösten/vintern 2017. Och då jag inte vill åka själv så söker jag en eller flera ressugna likasinnade personer som känner likadant som mig! Planerar att åka oktober/november/december någon gång (går att diskutera). Har ingen stress med att komma hem, så ser gärna att man vill stanna minst 3-4 månader eller för min del; så länge pengarna räcker! De länderna jag främst tänker mig är thailand och alla öar där runtom, kambodja, vietnam, bali. Även fiji, filippinerna och maldiverna lockar. Är det flera stycken som känner samma så ser jag gärna att man åker ett större gäng :) Let's dra på världens bästa resa :D Jag heter Melissa Löfman på facebook, även inne här och kollar varje dag så tveka inte på att höra av dig! Bor i Göteborg så är det någon som bor i närheten vore det ju kul att träffas irl innan :)
11 mars 2017 00:25
Hej!

Är ute efter ungefär liknande resa som du! Vill vara borta lääänge och bara njuta av livet o se fina ställen o hänga i solen. Vore superkul o göra en resa tillsammans med någon/några och dela detta äventyr med!

Hör av dig om du är intresserad :)
12 mars 2017 00:26
Hej! Jag är också väldigt intresserad utav en längre resa till Asien, var i Thailand förra året men vill nu se fler länder i Asien! och vill också vara borta minst 3-4 månader isåfall, Hör gärna av dig 😊
17 apr. 2017 20:16
Hallåhallå!

Är sugen på att göra en likadan resa till samma ställen, med startpunkt vintern 2017 ungefär och vara borta flera månader, sola, bada, festa, ut på äventyr och bara ha det gött helt enkelt. Bort ungefär utanför Borås vilket inte är superlångt ifrån Gbg.

Hör gärna av dig om planen fortfarande är i rullning och du eventuellt är intresserad:)!
Ha de bäst!
25 apr. 2017 13:32
Hejsan! Jag läser era kommentarer här och det känns som att det är en resa precis så som jag vill ha det som ni pratar om! Hör gärna av er! Skulle vi sjukt kul att få träffa några nya härliga människor som er och dra iväg på livets resa! (Facebook Julia Egermo) Jag kan också åka över till Göteborg en dag för att mötas upp innan. 🙌🏽 Så som sagt, hör gärna av er, jag kommer vänta med spänning ifall jag får äran att dra iväg med er 😍
25 apr. 2017 15:04
Heeeej! Jag håller också på att planera en likadan resa, tänkte också åka i höst/vinter nån gång och stanna i några månader! Hade varit så kul om jag kunde dra iväg med någon som har ungefär samma plan 🍀🌴🦋 Ima tamas på FB, bara att skicka ett PM så kan man snacka om det meeer! 👌🏾
26 apr. 2017 09:09
Hejsan! Är också sugen på en liknande resa och vill gärna vara borta i några månader och ha det gott. Alltid roligt att vara ett gäng, du får gärna skriva till mig på Facebook. Heter Wilma Petersson där :)
Medlemmen har tagit bort svaret
Av Jonnag
26 apr. 2017 17:40
Hej tjejer! Precis som ni så är jag också väldigt sugen på att lämna landet i slutet av året. För mig är Thailand och Bali ett måste men vill se så mycket andra ställen som möjligt också! Är öppen för allt. Vore superkul om man kunde dra ihop ett gäng ju! Tänker mig också en 3-4 månaders resa! Jonna Gribing på Facebook :)
Medlemmen har tagit bort svaret
Medlemmen har tagit bort svaret