Thailand april-maj

Av Emman90
2 feb. 2014 22:51
Visningar: 270
Hej där!

Jag ska åka till Thailand 14 april - 4 maj, landar i Bangkok. Sugen på att åka upp till Chiang Mai eller åka över till Kambodja en sväng.

Någon som är sugen på att hänga på eller mötas upp? Eller har du bara några riktigt bra tips, skriv!!
Jag är social och glad, gillar att se och uppleva saker så lite äventyr blir det! :)
8 mars 2014 22:06
Hej!

Jag landar i Bangkok 7 april. Tänkte röra mig till Koh Chang då och sedan över till Kambodja men är lite rädd för att åka över dit själv. Så hör av dig om du rör dig åt det hållet så kan vi mötas upp. :)

Jag är också glad opretentiös och spontan :)

/Elleonore
9 mars 2014 22:20
Jag landar i Bangkok 9e april och åker direkt vidare till Koh Tao. vet inte vart jag ska sen men hänger gärna. Alltid öppen för förslag!!
Angelica Gullborn på facebook om du skulle ha lust att mötas upp :)
Av Emman90
15 mars 2014 09:17
Låter kanon! Lägger till på Facebook :)
Av Calleb
15 apr. 2014 13:15
Hej! Jag befinner mig i Bangkok nu och blir nog kvar här ett par dagar. Efter det är tanken att ta en sväng till Kambodja :) men inget är skrivet i sten. Jag hänger gärna! Bara att höra av dig! FB: calle blomsterberg
15 apr. 2014 23:15
Hej :) jag ska åka till chiang mai den 17e april.. Ja tar flyget från Bangkok och stannar där 4-5 dagar .. Hör av dig om du vill haka på
Av Emman90
16 apr. 2014 01:42
Har skrivit på fb calle!! :) dina, hur dags flyger du? Jag kommer att flyga upp imorgon också? Hur kommer du att åka från chiang Mai. Är det flyg också? Vart ska du bo och vad ska du göra där? :)
16 apr. 2014 04:44
Ja har inte bokat nånting än, bokar idag.. Vilken tid flyger du?
Ja flyger nog tillbaka oxå men bokar de efter ja kommit upp
Har inte bokat hotell, men tar kanske nå 3-stjärnigt i gamla staden men är inte säker på att de e bästa platsen att bo på, har du tips?
Har läst lite och trekking verkar nåt som ja vill göra nångång.. Ja vill se naturen där och kanske sticker till nån marknad eller tempel :)
16 apr. 2014 05:02
Hejsan. Jag åker till bangkok 23 april. Min tanke är att dra via pattaya, trat och ko chang vidare till siam reap och tillbaka ungefär, men jag är öppen för förslag(O:
Om du vill kan du lägga till mej på facebook (Logga in för att se e-postadress)

Hälsningar Frida
Av Emman90
16 apr. 2014 05:07
Jag flyger kl 9.20 från stora flygplatsen :) jag kommer att bo hos några bekanta och åka på en sightseeing med dem den 18:e men är på treklang efter det, vi kanske kan boka något tillsammans? Var är du i Bangkok just nu? Kanske kan mötas upp någonstans idag och snacka om det! Jag är på koh san road!
16 apr. 2014 05:26
Aha ok, bokar antingen 9.05 eller 10.30 oxå från stora flygplatsen, tar ja den tidiga kan vi ju ses där innan :)
Kmr fram till Bangkok sent ikväll och ska bo hos en vän nära victory monument.. Kan höra av mig om ja kan träffas.. Har du nåt nummer som fungerar här i Thailand?
Av Emman90
16 apr. 2014 05:33
Aha Okej! Ja absolut, det hade vi kunnat göra! Åker nog till flygplatsen i rätt god tid :) jag har mitt svenska nummer 0046733801464, lägg till på fb annars också Facebook.com/emmanilsson1990