Burma
Ab_lindqvist,
19 aug. 2007
Updaterad av Ibrakard
för 12 år sedan
Hej
En fråga om visum, Jag Bertil Och min fru Astrid ska i november göra en 4 veckors rundresa i Burma,
vi åker som typ backpacker, enkelt boende osv, vi har tidigare varit i Cuba , Kina , Ukraina , Cambodja, Vietnam, Thailand, Indien
Vi har i de fall visum behövts fixat det på hemmaplan så ...
Egypten
Isabell03,
3 dec. 2024
Updaterad av Isabell03
för 21 timmar sedan
Hej jag är en tjej på 21 år som ska till Egypten i Hurghada och åker den första Januari ifrån Arlanda. Jag åker hem den 8 Januari, det skulle vara roligt att hitta en reskompis, helst en tjej. Jag är intresserad av att bada och av att prova på att dyka i korallreven bland annat och kanske åka på ...
Updaterad av Havsvik08
för 1 dag sedan
Hej,
Kommer att vara ledig i 1 månad o skulle gärna vilja åka iväg på semester (12/12—12/1 2025
Öppen för förslag o reser gärna med likasinnad.
Snarkar inte / rök o snusfri 😅
Åker både skidor ⛷, vandrar o upptäcker nya platser … till att bara vara 🙏
Bor i nuläget i Laholm o utgår ifrån Kastrup/ ...
Updaterad av Younso
för 1 dag sedan
Vad har alla för erfarenhet av att hyra bil via Booking.com? Tänkte hyra bil i 5 dagar i Cairns, Australien för 2 personer. Kan få MG ZS eller liknande SUV för 3200 kr inkl försäkring, Holiday Autos vill ha ca 4800 för en MG HS. Bägge företag hyr ut via East Coast. Vill man ha via Avis eller ...
Updaterad av Linamargreta
för 1 dag sedan
Hej,
Upptäckte att mitt mellannamn hamnat som efternamn på min flygbiljett. Mitt efternamn står nu som mellannamn. Alla namn står på passet men som sagt på fel stället. Jag ringde Qatar Air 2 gånger och pratade med kundtjänstpersonal som säger olika saker.
Vi ska till Japan och mellanlandar ...
Asien
Timmiep,
27 okt. 2024
Updaterad av Erik777
för 2 dagar sedan
Hej!
Vi ska resa till Kuala lumpur över nyår, 2 barn 10 och 13 ska med. Någon som har tips och erfarenheter på nyårsafton som passar en familj? Vi är ute efter en restaurang som ligger centralt som vi antingen stannar på över tolvslaget, alternativt beger oss ner till Twin Towers om det ...