Thailand
Ceciliahoglund,
18 feb. 2017
Updaterad av Lillaannaj
för 7 år sedan
Hej alla resglada!
Reser om en månad för första gången till Thailand!
Undrar hur jag på bästa sätt ringer hem? Köpa telefonkort på plats, är det en bra idé? Vad kostar det?
Eller kan man kanske använda sig av skype, via wifi? Har läst mkt att wifi överlag inte är att lita på, stämmer det? ...
Jamaica
Lillagumman,
18 juni 2016
Updaterad av Masker
för 8 år sedan
Hej! Jag ska åka och jobba som volontär med barntandvård, till Jamaica i 3 veckor. Vi har blivit rekommenderade att stänga av telefonsvararen på mobilen, samt fått info om att att det är dyrt att ringa hem till Sverige. Då jag har en gammal mor så vill jag kunna ringa hem till henne. Någon som har ...
Thailand
Ullsan,
19 sep. 2008
Updaterad av Haikko
för 16 år sedan
Har haft 12call i 3 år med samma nr men jag undrar om det finns andra billigare kort att använda där att ringa hem med?? Vet någon exakta min priser med 12call?? Har hört om Lyctel mobilkort som en thaikille ringde från sverige med o det var visst väldigt billigt, några kommentarer o förslag tack! ...
Updaterad av Legusta
för 16 år sedan
Hej!
Ringer mycket till Nya Zeeland, använder mig av telefon kortet Eurocall. Det fungerar bra, men jag undrar om någon har erfarenhet av andra telefonkort som kanske är bättre. Det är en djungel av olika kort. ... Canada2000: Om du har Skype så är det gratis om den andra också har det.
Annars ...
Spanien
Tebasile,
22 juli 2011
Updaterad av Jontetorres
för 13 år sedan
Jag och min man ska bo tre månader i Sevilla i höst. Är det någon som har bra tips på vad vi ska välja för telefonkort under denna tid. Främst så vi kan ringa varandra billigt (gratis?)... ja, helt enkelt vad som blir mest fördelaktigt prismässigt alltså..
Tack! Elisabet ... Jontetorres: yoyigo ...
Malaysia
Xsunflowerx,
31 juli 2008
Updaterad av Charina
för 16 år sedan
Är det någon som vet om man kan köpa kontantkort till mobilen på flygplatsen i Terengganu eller på Redang? ... Charina: Ta en titt här. http://ringbilligt.nu/