Thailand
Vonnvonn,
13 dec. 2009
Updaterad av Cala
för 14 år sedan
Är det någon som har tagit taxi, buss eller båt från Ao Nang till Phuket?
Är intresserad av lite priser och tiden hur lång tid det tar.
Vi ska bara åka för dagen för att hälsa på en vän. Så vi vill åka tidigt på morgonen och hem igen på sen eftermiddag/kväll.
Därför är vi beroende av att ...
Thailand
Ninne30,
30 jan. 2008
Updaterad av Karten
för 16 år sedan
Jag och min sambo har tänkt åka till Ao Nang (troligtvis) i december. Jag undrar hur ni som rest dit har gjort när ni åkt på utflykter m.m. Jag är rädd för att sätta henne i en minibuss eller annat motorfordon utan bilstol. Hur har ni gjort??
Ni som åkt till Ao Nang med barn i hennes ålder, vad ...
Thailand
Christofer79,
14 dec. 2009
Updaterad av Christofer79
för 14 år sedan
Någon som hyrt bil i Ao nang eller tvärtom och kört till patong. Va de jobbiga vägar eller svårt att hitta? Har själv bara åkt denna sträcka med minibuss o taxi, men denna gång hade de varit spännande o kört själv. De e ju vackert där inne i phang nga :-) ... Cajsawarg: Det finns nog ingen sajt ...
Thailand
Zoega,
26 okt. 2022
Updaterad av M4sta86
för 2 år sedan
Finns det verkligen ingen direktbuss eller annat enkelt och rimligt sätt att ta sig mellan dessa ställen?
Jag hoppas det är jag som är dålig på att leta...
Taxi finns ju men kostar mer än jag tycker det är värt.
Sist körde jag scooter, tog 3,5 timme kostade 2,5 liter bensin och är ju ...
Thailand
Nina81,
24 jan. 2011
Updaterad av Cajsawarg
för 13 år sedan
Hej!
Någon som åkt taxi från Ao nang till Kata beach som vet hur mkt det kostar och hur lång tid det tar ca?
... Cajsawarg: Grannen tog taxi från Phuket flygplats till Ao Nang, ca 4 timmar och kostade 500,- SEK en väg.
Thailand
Cypern1,
15 sep. 2016
Updaterad av M_olsson
för 8 år sedan
Hej
Behöver lite råd.
Så här ser vår rutt ut idag men har funderingar på ev ändra antalet nätter på koh lanta och krabi.
Kamala 3 nätter
Koh lanta 6 (5)
Koh lipe 5
Krabi 3 (4)
Bör vi dra ner en natt på koh lanta och lägga till en natt på krabi/ao nang? ... M_Olsson: >Citerat från Mythai:
> ...