Turkiet
Malobia,
29 maj 2013
Updaterad av Marcus1988
för 35 veckor sedan
Hej lite sugen att göra en tatuering typ dagen innan man åker hem nån som gjort nån själv? För/nackdelar? Tips på bra ställe? ... Marcus1988: Vf man inte ska göra en tatuering i Sverige är för att man får säker betala det tre dubbla priset en vad man får betala i Turkiet 😅 ... Ninemile: Gör det ...
Japan
My_travels_se,
7 juli 2018
Updaterad av My_travels_se
för 6 år sedan
Hej, jag har bokat en Japanresa sommaren 2019.
Vi ska till ett kapselhotell och till ett stort badhus med heta källor i Odaiba, på dessa ställen är det förbud mot tatueringar.
Förra hösten (2017) påbörjade jag laserbehandling för att bleka bort min tatuering, den är 15*7cm och sitter på ...
Updaterad av Lw87
för 10 år sedan
Hej hej alla resare!
Har nyss kommit hem från Tunisien (Sousse) och hade en underbar resa. Vill dock passa på att varna er för hennatatueringar. Vet inte om det gäller bara för Tunisien, men jag skriver ut ett allmänt meddelande ändå.
Vi var 3 av 4 i resesällskapet som gjorde hennatatueringar. De ...
Turkiet
Kroonkan,
8 juni 2014
Updaterad av Alanyareina
för 10 år sedan
Hej ska resa till alanya i sommar. Fått höra att crazy horse ska ha bra mat etc? Någon som varit där och vet? Samt har tips på andra restauranger och barer :) Är det dyrt att gå ut och äta? Det är min första resa så är lite nyfiken. Sen undrar jag ang tatieringstudios som kan rekomenderas? Hygien ...
Grekland
Freshwizard,
22 apr. 2014
Updaterad av Sunstrooom
för 10 år sedan
Jag flyger ner till Grekland för jobb om 10 dagar, en sak jag började tänka på nu och inte riktigt funnit svar på är.
Får man ha tatueringsutrustning i det incheckade bagaget på ryanair flyg?
dvs
agregat, maskiner, "kablar" bläck, nålar, tippar, och nödvändiga hygien produkter?
hittar inte ...
Thailand
Ardnaz,
12 feb. 2011
Updaterad av Snygganderz
för 12 år sedan
Hej, tänkte ev göra en tatuering i Thailand, undrar om det finns tatuerare på Koh Lanta, nån som vet? ... Snygganderz: Hoppas att du hittade en tatuerare när du var på Koh Lanta. Blir så trött på alla som skriver att alla andra länder förutom Sverige, inte är något att ha på grund av än det ena ...