Thailand
Annezanne,
21 nov. 2007
Updaterad av Jelle
för 8 år sedan
Åker till Nai Harn i april 2008, och har hört att det ska vara väldigt prisvärt att besöka tandläkare i Thailand.
Är det någon som vet hur det är, samt kan rekomendera någon klinik, gärna med emailadress?
Tack på förhand!
Anne
... Jelle: >Citerat från Legusta:
>Att kombinera en ...
Thailand
Fia1980,
9 juni 2015
Updaterad av Dalton17
för 9 år sedan
Bet igårkväll sönder en gammal lagning och åker till thailand på söndag. Värt att vänta med att fixa detta tills då?? Vart på Samui finns bra tandläkare? Vad kostar det typ? ... Dalton17: Jag kollade med en kollega i går, Thailändska, och hon går aldrig (om hon kan undvika det) till tandläkaren här ...
Thailand
Jahnna,
27 sep. 2012
Updaterad av Teresia44
för 12 år sedan
Var hos tandläkaren imorse och fick veta att jag måste dra tre visdomständer och att detta bör ske i narkos eller likn.... Jippie tänkte jag både då och när jag fick reda på att notan för detta ligger på ca 11000-15000. Så då tänkte jag tillbaka på min resa till Thailand för ett par år sen och ...
Thailand
Modkr,
1 nov. 2009
Updaterad av Modkr
för 14 år sedan
Hej!
1 Är det någon som kan rekommendera någon bra tandläkare i Pattaya ( Jomtien) som bleker tänderna? Hur mycket kostar det? Hur lång tid tar det? Måste man boka tid?
2 Finns det något bra SPA där till rimlig kostnad? ... Modkr: Tack för era tips!
Vet ni vad en tandblekning kostar resp. ...
Thailand
Andis,
28 jan. 2009
Updaterad av Andis
för 15 år sedan
Åker till Coh Chang om en månad. Har varit hos jättebra tandläkare på Phuket. Vill nu hitta både skräddare och tandläkare pä Coh Chang.
Vivi ... Flashwebb: Här är en bra tandläkare på Koh Chang
Koh Chang dental Clinic
13/11/2 M4 near Amari emerald Cove Resort
Tel (039)557235 (086)3200702
...
Thailand
Matslappe,
29 jan. 2008
Updaterad av Legusta
för 16 år sedan
Ska till Bangkok 27 februari och tänkte kolla mina tänder, önskar tips om detta ... Gardkarlsen: Hei
Et av de mest kjente stedene er Bumrungrad hospital. Se http://www.bumrungrad.com/overseas-medical-care/Medical-Services/Clinics-and-Centers/Dental-Center.aspx
Mvh
Gard
http://gardkarlsen. ...