Kroatien
Jennypennii,
15 juli 2017
Updaterad av Jennypennii
för 7 år sedan
Hej! Önskar tips på bra campingar som passar oss, en familj med fyra barn i ålder 2, 7, 9, 11. Önskemål:
- nära/på stranden
- vi tältar och vill ha bilen bredvid tältet
- i Kroatien vill vi gärna snorkla
- inget behov av en massa aktiviteter o rest men gärna gångavstånd till centrum, gärna pool ...
Kroatien
Flash_gordon,
10 apr. 2014
Updaterad av Flash_gordon
för 10 år sedan
Hej!
Jag och min flickvän ska öluffa på öarna mellan Split och Dubrovnik från mitten av juli fram till första veckan i augusti- alltså under högsäsongen. Vi vill helst inte boka boende i förväg utan lösa det på plats. Jag undrar om det är möjligt under högsäsong samt ungefär hur mycket man ska ...
Kroatien
Emmaanna,
28 maj 2019
Updaterad av Ales
för 5 år sedan
Hej! Efter vår senaste resa i Kroatien för några år sedan så vill vi nu åka tillbaka! Senast var vi i Pula och Rovinj, men vill nu prova nya smultronställen! Vi har hittat flyg och boende till ett bra pris i markarska, men är orolig att stränderna kommer vara proppfulla i juli? Förstår såklar att ...
Kroatien
Cederlf,
2 maj 2011
Updaterad av Johu
för 13 år sedan
VI är ett par som åker till Kroatien drygt 2 veckor i början av augusti. VI var i Zadar, Dugi Otok, Biograd mm förra året o blev helt frälsta i Kroatien. Den här gången har vi tänkt oss Istrien.
Vi har bokat flyg till Pula o har tänkt oss tre nätter där, eller är det så bra att vi ska stanna ...
Kroatien
Carinal,
9 apr. 2011
Updaterad av Lasse42
för 13 år sedan
Hej
Vi är fyra personer som funderar på att åka till Kroatien, antingen till Split med något besök på öar, eller Zadar i mitten av juli. Det låter trevligt att bo i privata boende/lägenheter. Bör vi boka allt boende innan vi åker? Det finns ju flera tips här på denna site, men det är ju alltid bra ...
Kroatien
Entillsofia,
24 sep. 2008
Updaterad av Stbjorn
för 16 år sedan
Jag och sambon tänkte kanske ta nästa års sommarsemester i Kroatien, har därför en hel del frågor angående detta :-)
Vi är vana med att hitta boende (privat) på plats i Grekland, både under mellansäsong och högsäsong. Hur fungerar det i Kroatien? Vad får man betala för ett vanligt boende för två ...