Franska Polynesien
Joakimn,
16 aug. 2012
Updaterad av Lallarebecca
för 8 år sedan
Hej
Är det någon som varit på BoraBora och kan ge lite tips gällande resrutt,bolag och ev boende?
Skulle vilja planera en egen resa till BoraBora 3-4 veckor.
Vilken sesong är bäst, kostnadsläge?
mvh Joakim ... Lallarebecca: Just det, att det finns gott om restauranger på Bora stämmer inte alls. ...
Sydamerika
Johanna_c,
13 nov. 2024
Updaterad av Johanna_c
för 1 dag sedan
Hej alla resglada! Jag vill åka till Sydamerika i vår. Framförallt med fokus på vandring, äventyr och naturupplevelser. Jag vill uppleva mycket och tänker spontant lägga cirka 2 månader på att resa runt. Patagonien, Eldslandet, Bolivia, Machu Picchu, Ecuador är några platser jag vill till. Jag ...
Thailand
Muangthai,
11 nov. 2024
Updaterad av Daquiri
för 1 dag sedan
Hej!
Nån som vet om det släpps "billigare" sommar biljetter 2025 till Thailand, och om så vilka bolag gäller det?
Updaterad av Muangthai
för 3 dagar sedan
Hej!
Under högsäsong så finns det ju massor av solstolar på Kata&Karon beach på Phuket men hur är det på sommaren i juni&juli?
Tanzania
Jige,
10 nov. 2024
Updaterad av Jige
för 4 dagar sedan
Hemkomna efter en fantastisk safari i Tanzania. Valde att besöka Ngorongoro Crater dag 1 och Serengenti-nationalpark i 2 dagar, vilket blev helt perfekt. Vi åkte själva i bilen med den fantastiska guiden Amani. Han var väldigt kunnig, duktig på engelska och gjorde allt för att vi skulle bli nöjda ...
Thailand
Muangthai,
9 nov. 2024
Updaterad av Muangthai
för 5 dagar sedan
Hej!
Är ute och spanar lite efter boende i Bangkok resp Phuket för sommaren 2025
Det är jag och min fru, och våran äldre son ev flickvän samt våran 16 åriga son!
Så 3-4 vuxna och 1 "barn" på 16 år
Tanken är att börja och avsluta med några dagar i Bangkok, resans längd är 3-4 veckor i juni/ ...