Tågluffa v29-31
Hej. V29-31 har jag semester och vill då passa på att åka ut i europa på en tågluff :).
Jag är öppen för förslag gällande länder.
Hör av er om någon är sugen på att haka :D
Jag är öppen för förslag gällande länder.
Hör av er om någon är sugen på att haka :D
Jag är intersserad.
Då är det 3 veckor det handlar om?
Då är det 3 veckor det handlar om?
Jag har semester 29-32 och är med sugen på en tågluff på minst 2 veckor.
Jag är intresserad av att åka ner mot Slovenien, Montenegro och Albanien och sen kanske över till Italien och kanske flyga hem om det blir ont om tid :)
Men jag är öppen för många andra förslag på resrutter, vad är ni främst intresserad av att se och göra? Är ni mest ute efter fest eller natur och kultur? :)
Jag är intresserad av att åka ner mot Slovenien, Montenegro och Albanien och sen kanske över till Italien och kanske flyga hem om det blir ont om tid :)
Men jag är öppen för många andra förslag på resrutter, vad är ni främst intresserad av att se och göra? Är ni mest ute efter fest eller natur och kultur? :)
Hej!
Jag är också intresserad. (Albanien är fantastiskt). För min del varvar jag gärna kultur och natur med fest och uteliv!
Följer denna tråden.
Jag är också intresserad. (Albanien är fantastiskt). För min del varvar jag gärna kultur och natur med fest och uteliv!
Följer denna tråden.
Lousienina, lite svårt med albanska bara.
Tror knappat dem kan engleska.
Tror knappat dem kan engleska.
Citerat från Teme901:
Hallå där!
Jag har nämligen samma planer. Har redan beställt Interrail kortet som gäller i en månad. Kanske vi kan dra ihop ett gäng?
/Teo
När har du tänkt att åka?
Hallå där!
Jag har nämligen samma planer. Har redan beställt Interrail kortet som gäller i en månad. Kanske vi kan dra ihop ett gäng?
/Teo
Citerat från Louisehermansson:
Jag har semester v28-31(8juli-7aug), å tanken var att åka redan vecka 28 men om vi skulle få ihop ett gäng så kan jag tänka mig åka v29. När kan du ?
Citerat från Teme901:
Hallå där!
/Teo
När har du tänkt att åka?Hallå där!
/Teo
Hej! Jag har också funderat på att tågluffa i sommar i juli/augusti. Hakar gärna på :)
/Lina
/Lina
Kan inte alla som är sugna lägga till mig på facebook så gör jag en grupp :).
Jag heter emma karlsson så de kan vara lite svårt att hitta mig men om ni skriver in min mail adress i sökfältet i stället så ska ja nog komma upp som nr1.
(Logga in för att se e-postadress)
Jag heter emma karlsson så de kan vara lite svårt att hitta mig men om ni skriver in min mail adress i sökfältet i stället så ska ja nog komma upp som nr1.
Citerat från Emmaalouisek:
Jag har skickat förfrågan :)
Citerat från Teme901:
Jag har semester v. 29-32, :)
Citerat från Louisehermansson:
Jag har semester v28-31(8juli-7aug), å tanken var att åka redan vecka 28 men om vi skulle få ihop ett gäng så kan jag tänka mig åka v29. När kan du ?Citerat från Teme901:
Hallå där!
/Teo
När har du tänkt att åka?Hallå där!
/Teo