Tågluffa v29-31

5 apr. 2017 07:49
Visningar: 163
Hej. V29-31 har jag semester och vill då passa på att åka ut i europa på en tågluff :).
Jag är öppen för förslag gällande länder.
Hör av er om någon är sugen på att haka :D
5 apr. 2017 08:56
Jag är intersserad.
Då är det 3 veckor det handlar om?
6 apr. 2017 13:51
Jag har semester 29-32 och är med sugen på en tågluff på minst 2 veckor.
Jag är intresserad av att åka ner mot Slovenien, Montenegro och Albanien och sen kanske över till Italien och kanske flyga hem om det blir ont om tid :)
Men jag är öppen för många andra förslag på resrutter, vad är ni främst intresserad av att se och göra? Är ni mest ute efter fest eller natur och kultur? :)
6 apr. 2017 17:32
Hej!
Jag är också intresserad. (Albanien är fantastiskt). För min del varvar jag gärna kultur och natur med fest och uteliv!
Följer denna tråden.
6 apr. 2017 18:32
Lousienina, lite svårt med albanska bara.
Tror knappat dem kan engleska.
Av Teme901
6 apr. 2017 19:08
Hallå där!

Jag har nämligen samma planer. Har redan beställt Interrail kortet som gäller i en månad. Kanske vi kan dra ihop ett gäng?

/Teo
6 apr. 2017 19:27
Citerat från Teme901:
Hallå där!

Jag har nämligen samma planer. Har redan beställt Interrail kortet som gäller i en månad. Kanske vi kan dra ihop ett gäng?

/Teo
När har du tänkt att åka?
Av Teme901
6 apr. 2017 19:55
Citerat från Louisehermansson:
Citerat från Teme901:
Hallå där!

/Teo
Jag har semester v28-31(8juli-7aug), å tanken var att åka redan vecka 28 men om vi skulle få ihop ett gäng så kan jag tänka mig åka v29. När kan du ?
6 apr. 2017 20:15
Hej! Jag har också funderat på att tågluffa i sommar i juli/augusti. Hakar gärna på :)

/Lina
6 apr. 2017 21:08
Kan inte alla som är sugna lägga till mig på facebook så gör jag en grupp :).
Jag heter emma karlsson så de kan vara lite svårt att hitta mig men om ni skriver in min mail adress i sökfältet i stället så ska ja nog komma upp som nr1.

(Logga in för att se e-postadress)
6 apr. 2017 21:22
Citerat från Emmaalouisek:
Kan inte alla som är sugna lägga till mig på facebook så gör jag en grupp :).
Jag heter emma karlsson så de kan vara lite svårt att hitta mig men om ni skriver in min mail adress i sökfältet i stället så ska ja nog komma upp som nr1.

(Logga in för att se e-postadress)
Jag har skickat förfrågan :)
6 apr. 2017 21:24
Citerat från Teme901:
Citerat från Louisehermansson:
Citerat från Teme901:
Hallå där!

/Teo
Jag har semester v28-31(8juli-7aug), å tanken var att åka redan vecka 28 men om vi skulle få ihop ett gäng så kan jag tänka mig åka v29. När kan du ?
Jag har semester v. 29-32, :)