Tågluffa runt i Europa Juni 2016
Hej jag har nu velat åka it och tågluffa i europa under en väldigt lång tid. Jag hade tänkt mig att köpa ett interrail kort och sedan åka från sverige till storstäder runt om i europa och vill gärna åka till Paris och Rom, se också till lutande tornet i Pisa och pompeji. jag är öppen för andra förslag för turer runt om i europa. Vill gärna träffa och lära känna resekompisen i tid så att vi vet vad vi skulle vilja göra runt om i europa.
Hej! Jag har också funderat på att tågluffa till sommaren, och letar efter någon att göra det med! Jag har inte funderat så mycket på destinationer än, men känner precis som du att Frankrike och Italien lockar. Dock så vet jag inte om jag kan åka så tidigt som i juni då jag kanske behöver jobba första delen av sommaren för att ha råd att åka, men jag vet inte riktigt hur det kommer se ut än utan får fundera lite på det:) ungefär hur långe hade du tänkt dig?
Hejsan. Jag har också tänkt mig att tågluffa nu i sommar och söker också resekompis eftersom mina vänner inte har råd med det. Jag är också inne på ungefär samma rutt som du, åka till Amsterdam, sedan Paris, ner till Italien och genom Österrike och Tyskland. Jag har tänkt mig att åka någon gång i Juni eller Juli. Hur länge har du tänkt dig att vara borta?
Hälsningar. Per Larsson
Hälsningar. Per Larsson
Hej! Jag är också sugen på att resa i Europa i sommar. Gärna i juni tills början av juli (alltså en månad). Lägg till mig på Facebook: Mathilda Janson, så kan vi prata mer. Jag tycker också det låter bra att träffas innan resan och se om man klickar :)