Tågluffa i maj/juni

5 mars 2018 22:07
Visningar: 181
Hej.

Jag heter Kenny, är 27 år och bor i Linköping. Funderar på att tågluffa nu i maj och ingen av mina kompisar är intresserade så därför vänder jag mig hit. Tänker mig typ en tre veckors resa. Åker ner mot portugal för att sen ta sig österut genom bla Spanien, frankrike, monaco och italien och ner mot grekland,. Men resmålen kan självklart diskuteras. Hade varit roligt om man var ca 3-4 st. Någon som är på?
7 mars 2018 13:45
Hej!

Jag heter Philip och är 21 år och bor i Småland, jag är intresserad av en resa runt i Europa i sommar. Antingen att bila eller att ta sig fram med tåg. Jag kan v.25 och framåt!
8 mars 2018 18:04
Har du några speciella tankar på var du vill åka eller så?
9 mars 2018 18:10
Tjenare!
Jag heter Felix, är 25 år och pluggar för närvarande min sjunde och sista termin på socionomprogrammet. Jag är också sugen på att resa runt i Europa i vår/sommar och kan absolut tänka mig att ta sällskap!
10 mars 2018 10:11
Inga riktigt speciella tankar, jag är öppen för allting! Det hade varit roligt att någon gång under resan komma ner till medelhavet men är inget tvång, annars runt i Europa, både stora städer samt små byar. Helt enkelt ta det lite som det kommer fast ändå ha något av en plan :)

Vad heter ni på Facebook eller liknande så pratar vi vidare där?
12 mars 2018 15:37
Hej!!

Jag heter Karolin och är 23 år gammal. Bor för tillfället i Göteborg och pluggar till sjuksköterska, är ursprungligen från Linköping.

Hur som helst, jag vill gärna tågluffa i Europa och din resrutt stämmer bra in med mina önskningar. Dock så kan jag endast åka i början på juni/slutet på maj, tänkte vara borta i ungefär 3-4 veckor. När har ni tänkt att bege er iväg?
15 mars 2018 13:54
Kul att man hittar några med liknande tankar. Jag heter Kenny Nylander på Facebook, så hör av er där så kan vi kanske göra en grupp och prata i?

Jag har ju också tänkt i slutet av maj/början av juni och har också tänkt mig en resa på ca 3-4 veckor.
15 mars 2018 16:01
Hej! Jag är också väldigt intresserad av att åka i maj! Har ni en grupp på Facebook så får ni gärna lägga till mig, Ellen Nersäter :)