Tågluffa i Europa sommar-17
Hej! Jag är en 22 år gammal tjej som länge funderat på att tågluffa mig igenom Europa en sommar, nu har jag bestämt mig för att det är dags. Då jag och mina tjejkompisar inte har möjlighet att göra detta tillsammans pga jobb, plugg och familj söker jag nu några spontana, glada tjejer som också drömmer om denna resa!
Jag har tänkt köpa ett interrailkort som är giltigt i 22 dagar eller 15 valfria resdagar inom en månad. Jag har möjlighet att åka från och med V.29 och framåt.
Jag är väldigt flexibel men rutten jag tänkt mig börjar med att ta tåget till Köpenhamn, Danmark sedan vidare till några städer i Tyskland, Schweiz, Italien, Frankrike och sedan eventuellt avsluta några dagar i Amsterdam. Men detta går som sagt självklart att diskutera.
Om du är intresserad av att följa med på denna resa kontakta mig nedan.
Jag har tänkt köpa ett interrailkort som är giltigt i 22 dagar eller 15 valfria resdagar inom en månad. Jag har möjlighet att åka från och med V.29 och framåt.
Jag är väldigt flexibel men rutten jag tänkt mig börjar med att ta tåget till Köpenhamn, Danmark sedan vidare till några städer i Tyskland, Schweiz, Italien, Frankrike och sedan eventuellt avsluta några dagar i Amsterdam. Men detta går som sagt självklart att diskutera.
Om du är intresserad av att följa med på denna resa kontakta mig nedan.
Hej!
Jag heter Malin, 22 år och det du skriver är ungefär mitt livs dilemma just nu! Är sugen på att tågluffa men ingen att åka med.. Så jag är absolut intresserad! Skriv till mig. / Malin
Jag heter Malin, 22 år och det du skriver är ungefär mitt livs dilemma just nu! Är sugen på att tågluffa men ingen att åka med.. Så jag är absolut intresserad! Skriv till mig. / Malin
Vad kul att du är intresserad! Tänkte vänta och se om de är fler tjejer som också är intresserade så kan vi börja diskutera detaljerna sen :)
Om du har några frågor du inte vill ta upp här kan du söka upp mig på fb.
https://www.facebook.com/michelle.hedlund.9
Om du har några frågor du inte vill ta upp här kan du söka upp mig på fb.
https://www.facebook.com/michelle.hedlund.9
Medlemmen har tagit bort svaret
Heej ar grymt sugen pa en sommar I euroa
Hej! Jag är jättesugen! Är resan fortfarande aktuell? Mvh Lisa :)
Hejsan! Ber hemskt mycket om ursäkt för det sena svaret. Nämligen så att jobbet krånglar med min ledighet så har försökt lösa det men tyvärr utan resultat för tillfället. Har med andra ord inte möjlighet att lova en resa för tillfället.
Ni kan ju alltid prata med varandra som skrivit här och resa ihop, så kan ju jag höra av mig när jag har fått svar från mitt jobb.
Mvh, Michelle :)
Ni kan ju alltid prata med varandra som skrivit här och resa ihop, så kan ju jag höra av mig när jag har fått svar från mitt jobb.
Mvh, Michelle :)