Tågluffa i Europa - Slutet på Augusti/början på September

15 mars 2017 09:12
Visningar: 310
Hej!
Jag är en tjej på 23år ifrån Stockholm som vill hoppa semestern i sommar och ge mig ut på en tågluff i slutet på sommaren istället. Men ingen att åka med, såklart! Jag undrar om det finns någon runt min ålder som vill göra samma sak? Hade tänkt vara borta i tre veckor ungefär och är väldigt flexibel med var och när. Hör gärna av er om ni vill veta mer!
15 mars 2017 21:03
Hej!
Jag är också en 23 årig tjej som bor i Uppsala. Jag har också planer på att tågluffa i Europa i sommar, men hade varit kul att göra det tsm med någon. Jag vill gärna höra dina planer!
27 mars 2017 09:30
Hej! Jag har också planerat tågluff i sommar, vore kul o få ihop ett gäng! Har tidigare tänkt centraleuropa kanske lite öst, och sluta i Italien eller Grekland med sol o bad:) vill blanda kultur och upptäcka nya platser med god mat och sol, blanda större städer med mindre. Öppen för det mesta! Egentligen spelar inte länderna nån större roll, vill mest upptäcka mer av Europa då jag alltid åkt längre bort när jag fått chansen att resa:) Jag är 25, från Stockholm men pluggar i Uppsala:)