Tågluffa i Europa, följ med!

26 feb. 2018 16:28
Visningar: 215
Hej! Jag har sätt tidigare diskutioner om just tågluffa i Europa i sommar, men jag förstod det som att det var ganska oklart.

Jag tänkte åka någon gång i slutet av juni/juli. Har kollat runt liten och hittat bra ruttet som man kan följa.

Länk till tågluffning http://www.vagabond.se/artiklar/resmal/20150522/tagluff-i-vara-hjartan/

Jag tänkte boka ganska snart, skulle vara super kul om vi blev ett gäng på några stycken som kunde åka. Eventuellt mötande upp på vägen.
Hör gärna av dig!

KRAM! Sara
26 feb. 2018 22:04
Hallå där, Jag tänkte också bege mig iväg i sommar. Har du något specifik stopp på vägen som lockar extra mycket och hur länge har du tänkt att vara iväg? Mina planer är att vara iväg någonstans mellan 3-6 veckor. :)
27 feb. 2018 21:24
Vad kul! Jag har inget specifikt stopp än så länge, men det kanske jag planerar in senare.
Lägg gärna till mig på Facebook så kan vi prata med där! Tänkte göra någon gruppchatt för dom som är intresserade av att tågluffa i sommar!

Sara Granström heter jag där :)
Medlemmen har tagit bort svaret
10 mars 2018 14:14
Hej! Jag är ledig mellan 13/8-9/9! Jag tänkte tågluffa då men vill gärna hitta några att åka med! Ni kan inte tänka er att åka augusti/september?😄