Tågluffa i europa!
Hej hej. Jag är en social tjej som heter viktoria som har tröttnat på Sverige. Förra hösten flyttade jag till Rom med min bästa vän men nu vill jag ut igen! Jag hade tänkt att tågluffa i slutet av juli i Europa och bara chilla runt! Har ej världens bästa ekonomi! Hoppas någon rolig människa hör av sig!
Hejhej:-) samma här
Vilken datum har du tänkt åka?
Kram Michel
Vilken datum har du tänkt åka?
Kram Michel
Hej heeej!
Bella heter jag. Jag är super sugen på att ta en tripp genom Europa innan sommaren tar slut. Jag har bott i Oslo i 9 månader för att spara ihop lite pengar. Men som du också säger så har jag inte heller världens bästa ekonomi. haha! Jag är social, rolig, spontan och älskar att testa på nya saker! Skulle vara jätte kul om du ville maila mig. Så kanske vi kan prata mera. Min mail är (Logga in för att se e-postadress)!!
Bella heter jag. Jag är super sugen på att ta en tripp genom Europa innan sommaren tar slut. Jag har bott i Oslo i 9 månader för att spara ihop lite pengar. Men som du också säger så har jag inte heller världens bästa ekonomi. haha! Jag är social, rolig, spontan och älskar att testa på nya saker! Skulle vara jätte kul om du ville maila mig. Så kanske vi kan prata mera. Min mail är (Logga in för att se e-postadress)!!