Tågluffa i Europa 2015

31 mars 2015 23:57
Visningar: 243
Hej, Jag är en tjej på 19 år (20 i sommar), har för tillfället ett sabbats år då jag varit i Kalifornien 3 månader och jobbat, o nu är jag på hemmplan igen för att tjäna ihop lite pengar osv inför mer plugg som väntar i höst. Men iallafall är jag grymt sugen på att göra en något längre resa igen (kanske 3-4 veckor, runt juli/augusti) och tycker därför att tågluffa i europa låter som ett grymt roligt alternativ! Känner även att det inte måste vara med någon som jag redan känner, utan kör en efterlysning här också om det finns någon spontana, sköna människa?

Är det någon som är intresserad av att göra mig sällskap? Helst tjej, 18-23. Jag är intresserad att besöka soliga länder, gärna någon shoppingvänlig stad. Vill göra den här resan till ett minne för livet! HÖR AV ER vid intresse/mer info om mig osv :)
4 apr. 2015 15:01
Hej!

Kort och gott, jag är intresserad!! Juni skulle passa mig fint. För 5 månader sen reste jag runt i Australien i 1år och känner mig inte färdig med resandet än.

Är 20år från Västerås, jobbar för tillfället i Idre. Gillar att ta något glas vin då och då, men vill även se natur, städer, shoppa och självklart ligga i solen.

Skriv gärna på fb, therese ewertson :)
6 apr. 2015 17:47
Hej Ebba!
Jag är en 20 årig tjej som för tillfället pluggar men är super taggad på att tågluffa i sommar! Jag har bett om att få jobba i början av sommaren så för mig skulle det passa jätte bra att åka i slutet av juli/början av augusti. Jag tycker det skulle vara jätte kul att få se lite mer av Europa då jag mest rest utanför, och som dig så besöker jag gärna soliga länder. Hade också tänkt åka i ca 3 veckor. Jag är gärna ute efter mycket sol och bad, god mat och någon stadsvandring och såklart lite fest på det!
Pm:a gärna på Facebook (Emelie Sandsten ) om du fortfarande letar någon att åka med! :)
14 apr. 2015 22:00
Jag skulle absolut kunna tänka mig att tågluffa! Det är precis det jag också vill:) jag är intresserad i att göra det i slutet av sommaren:) skriv gärna på fb (Linda Melander)
Av Alanea
16 juni 2015 21:51
Hej!
Är sett fortfarande aktuellt? Är en pigg, nyfiken och glad tjej på 23 år som gärna vill tågluffa i europa! Social, upptäcksgöad och vill gärna se blandad kultur och mer! Skriv ett svar så berättar jag mer! Vill först bara veta om själva resan fortfarande gäller 😀
Linnea Andrée