Tågluffa genom Europa vår/sommar 2013

26 sep. 2012 22:56
Visningar: 327
Hej allihopa!

Isac heter jag. Jag har kommit fram till att jag är sjukt sugen på att tågluffa genom Europa. Jag hade tänkt åka i maj eller juni och vara borta i ca 5 veckor.

Mitt problem är att mina vänner verkar inte visa så stort intresse för att åka med. Jag ska åka, själv eller med någon. så tänkte kika om det kanske är någon annan med liknande planer som man kan hänga på.

De städerna jag har mest intresse av att stanna i är Berlin, Amsterdam, Bryssel, Paris, Barcelona, Rom, Zürich, Wien, Prag och London.
Trippen kan ju självklart justeras efter tid, pengar och önskemål.

Om mig:
Jag är en öppen, trevlig och skämtsam kille på 21 år från karlskrona. Jag skulle själv påstå att jag är omtänksam och pålitlig och bryr mig mycket om folk i min närhet. Jag älskar musik och matlagning och omger mig gärna med massa folk.

Jag söker en eller flera likasinnade kompanjoner som gärna festar till det lite då och då, är spontana, öppna och optimistiska.

Resa är ett relativt nyfunnet intresse, då jag inte rest så mycket tidigare. Har precis kommit hem från 2 veckor i Turkiet och nästa vecka väntar Stockholm på mig.

Hör av dig!

Med vänliga hälsningar:
Isac Svensson
(Logga in för att se e-postadress)