Tågluff i Europa v. 28-30

27 maj 2016 19:45
Visningar: 71
Hej!

Jag är en sprudlande, social och reseälskande tjej som söker nån/några att spendera vecka 28-30 på tågluff med.

Mitt mål med resan är att träffa mycket skönt folk, uppleva mycket, festa och samtidigt inte sova bort dagarna, se nya ställen och kulturer. Jag dyrkar sol, dans, människor och positiv energi. Tycker om planer, men älskar samtidigt spänningen med spontanitet.

Har hört att Berlin, Prag, Budapest, Kroatien (split & krka), Bosnien (mostar), Slovenien och Amsterdam ska var bra ställen för att det är en bra tågluffarrutt där, man får uppleva både uteliv, sevärdigheter och även chans till sol och bad, men framför allt härligt backpacker-folk. Därför är de i min plan, men är öppen för andra idéer!
Nån som är sugen??

Facebook: Karolina Arvidsson
Av Jessewe
29 maj 2016 15:02
Hej!
Är i samma tankar , resa östeuropa mellan v28 - 31 nån gång (: Vill söka nya upplevelser, se nya platser/sevärdheter , festa och träffa nytt folk !

Har tågluffat en gång tidigare med vänner i västeuropa, men i år jobbar alla eller har andra planer! Så tänkte försöka ta mig iväg ändå men skulle ändå vara kul att ha nån/några resekompisar :D

Kort om mig : Kille nyss fyllda 26år , bor i Piteå, social , älskar att resa, grym humor ! :D

Lägg gärna till mig på Facebook så kan vi diskutera mer :
Jens Wennerberg
Av Annadan
20 juni 2016 01:59
Hej! Detta låter precis som något jag också hade tänkt mig! Är du fortfarande up for it?
Av Seband
20 juni 2016 15:40
Hej! Jag är också intresserad! Låter grymt skoj :D Själv är jag en kille på 24 år från Uppsala. Jag är ledig vecka 27-30.